Andre forumemner med "Josera foder?"
foder, Josera
er der nogen som kender til det foder der hedder Josera http://www.josera-emotion.dk/ kan ikke helt lige gennemskue om det er godt eller skidt?
er der nogen som kender til det foder der hedder Josera http://www.josera-emotion.dk/ kan ikke helt lige gennemskue om det er godt eller skidt?
Skrevet af: Michelle . - 6. jun 2012
Josera foder
Har jeg tidligere udtalt mig om, og jeg vil da bare lige understrege at det naturligvis er min helt egne personlige mening jeg har givet til kende ud fra de helt personlige observationer jeg har gjor...
Har jeg tidligere udtalt mig om, og jeg vil da bare lige understrege at det naturligvis er min helt egne personlige mening jeg har givet til kende ud fra de helt personlige observationer jeg har gjor...
Skrevet af: *Ib* - 18. sep 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
- Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
- Samle kommoder 880 kr.
- Rengøring af badeværelse 500 kr.
- Vægmonterin af skænk 771 kr.
- Wc afløb 500 kr.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 85 Svar: 89
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.807
Men hun tog ikke nok på, og optog slet ikke foderet godt nok = ekstremt meget afføring..
Så har skiftet foder på hende
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 675
jan 2005
Følger: 83 Følgere: 83 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 629
jul 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
Vil bare lige give min mening med - så kan i lide den eller ej.
Men jeg ville ALDRIG købe noget foder hvor der for det første, der ikke er opgivet en mere nøjagtig fodermængde angivelse, for det andet, man kan ikke på deres hjemmeside se hvilke ingredienser der er i dette foder, hvilket ville få mig til at tænke - hvad skjuler de?
Søger man lidt videre, kan man godt finde en ingrediensliste på petfoods.dk (hvis denne er korrekt) hvor man kan se der er majs i - ikke som mel, hvilket hunden godt kan bearbejde, men hele majs - ikke godt ifølge mange eksperter.
Dernæst er første ingrediens "fjærkrækødmel" ??? Due, måge, and ??? Dette er nøjagtig som Royal Canin = ubrugeligt!!!
Find dig et foder, der ikke skjuler noget, der gerne vil fortælle dig om deres ingredienser og hvorfor de bruger netop dem.
Men .... dette er jo bare min mening
Josera foder?