{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  10 dage tilbage.
  • #1   24. feb 2010 ja sys det ville være dejligt at kunne hente ham på fredag, men det er jo ikke mit eget bedste jeg skal tænke på det er jo ham smiley Det er er welsh corgi cardigan

• #2   24. feb 2010 Jo det er den race smiley tusind tak, glæder mig bare så meget smiley

• #3   24. feb 2010 helle - hvor er du DYGTIG ;-). der er ikke mange der har den form for selvbeherskelse :-)...... jeg var dog så heldig at en af mine hvalpekøbere havde, hun ventede hele 5 dage fordi det passede bedre med ferie osv.

• #5   24. feb 2010 tak alle sammen smiley

Rikke L min kæreste har en søn, men ham har vi kun hver onsdag og så hver anden weekend, men der er de ude ved min svigermor det meste af tiden for kan han så godt lide at være..

Tina: hehe ja det er jeg, men vil kun DET BEDSTE for ham når han nu skal ind i en ny familie og være så hellere vente en uge længere og blive helt færdig med huset end han kommer hjem mens vi ikke er færdig og han så bare går i vejen for det ville være synd for ham, og det fortjener han ikke.

Carina A: jamen det bliver lækkert med noget liv, jeg går jo alligevel bare hjemme så kan jeg jo få det hyggeligt med ham den lille mens han falder til

Kommentér på:
10 dage tilbage.

Annonce