1.048 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
HJÆLP min Samojede HJÆLP min Samojede
Hej alle sammen.Vi er de heldige ejer af Aslan vores samojede han på 9 mdr,men han kan være rigtig træls for hver gang vi er på besøg eller til hundetræning så vil han konstant op på ryggen af alle hun hundene og det er hele dagen han kan slet ikke slappe af.Hvad skal vi gøre.???? Vi har tænkt på at få ham kastereret men vil dette mon hjælpe??
Håber nogle har gode forslag.
Mvh Pia Andersen
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 61
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Hvad der starter som teenagerenykker kan let blive en vane og så er det ikke sikkert at en kastration hjælper
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.955
Holdes der frikvarter på træningspladsen, ville jeg undlade at lade hunden deltage i dette. Det kan køre hunden yderligere op at det er SÅ mange hunde den skal forholde sig til på en gang.
Reiki havde osse sådan en periode da han var yngre. Og jeg var simpelthen over ham HELE tiden når han var sammen med andre. Og hver gang han var på vej op på en en anden hund blev han meget bestemt pillet ned med et eftertrykkeligt NEJ (det kræver self hunden ved hvad nej betyder). Det er ikke sådan at det skal gøre ondt på hunden, men det skal være meget kort og kontant. Og det skal være HVER gang den gør det.
Det kan osse være en fordel at det ikke er andre unghunde han er løs sammen med. Ældre (selvsikre) hunde har en udstråling der oftest gør det mindre interessant at hoppe på dem.
HJÆLP min Samojede