En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor har i hund?
  • #1   1. mar 2010 Jeg har FAMILIEHUND smiley

Jeg har hund fordi jeg elsker dyr og ikke kan udvære min hund.
    Hun er hygge hund og bare en del af familie.
    Så vi "bruger" hende ikke til andet end at nusse,hygge,gå ture,i skove,på stranden osv osv...
    Hun er med alle de steder hun kan.

• #2   1. mar 2010 For hyggens skyld ;D Rent familie hund ! og nyder at gøre den glad!
    Tage i hundeskoven og se den lege (hver dag)
    Til hundesvømning osv :=)

• #3   1. mar 2010 Jeg har familiehund.

Den er også primus motor i min hobby - brugshundesport.

Jeg har hund, fordi mit hjem ikke et et hjem uden en hund.

• #5   1. mar 2010 jeg har dem fordi jeg ikke kan lade være

• #6   1. mar 2010 Jeg har en hund for min skyld. Hun er ren hyggehund. Og har gjort mit liv SÅ meget bedre smiley

• #7   1. mar 2010 Hyggehund. smiley

Min bedste ven. smiley

• #9   1. mar 2010 Vi har en hygge, familie og udstillingshund. Hvorfor?? Tja måske fordi vi ikke kan undværre hund, hjemmet er tomt og kedeligt uden hund.

Vi måtte aflive vores bulldog sidste sommer, og vi skulle egentlig ikke havde haft hund foreløbig, men der manglede bare noget, og så skulle vi jo bare kigge på nogle hvalpe, da vi havde bestemt race, og så blev det bare en af dem.

• #10   1. mar 2010 Jeg har familiehunde -hvis man da kan kalde dem det når man bor alene med dem *G*

Derudover er de redskaber for min hobby (træningen med dem), og motivation til at komme ud og bevæge mig, osse på de dage jeg har rigtig ondt (det var hovedårsagen til at jeg fik min første hund)

-og så er hjemmet altså bare tomt uden hund.

• #11   1. mar 2010 Det skal lige siges at mit bare ikke er ment som det kan opfattes i sammenhængen. Det er IKKE bare en hund fra et kuld, det var den helt rigtige hvalp vi fandt i det kuld, han stjal begge vores hjerter, og der var ingen tvivl fra vores side om at den hund skulle med os hjem, og så selvfølgelig den helt rigtige opdrætter.

• #12   1. mar 2010 Jeg kunne slet ikke forestille mig mit hjem uden hunde?
    De er selskab, jagt - vagt og venner i min hverdag.

Afliv mig hvis jeg ikke kan have hunde mere - så meget betyder de for mig

• #13   1. mar 2010 Jeg manglede en legekammerat - smil. En der ville tage mig til brugshundetræning, agility, i skoven, til stranden osv. Altså en,
    der ville berige mit liv på 1000 forskellige måder - og det gør Malou.

• #14   1. mar 2010 Fordi jeg aldrig ville kunne leve uden : )

• #15   1. mar 2010 Familiehunde, som så også er udstillingshunde, avls- (pt. kun Bianca), agility-, svømme-, ringtrænings-, camping- og meget mere hunde. Eller rettere sagt en del af vores liv og hverdag, på godt og ondt.

• #16   1. mar 2010 Fordi jeg ikke kan leve uden
    jeg er vokset op med masser hunde i hjemmet, min mor havde kennel og kan slet ikke undvære hund
    jeg har en familiehund

• #17   1. mar 2010 Fordi jeg elsker hunde og kan rigtig godt lide at være sammen med min hund,de har bare så meget personlighed og man får så meget glæde af dem.Han er mest hyggehund men da han jo er en jagthund så går vi til trænning hver uge,men det er lige så meget fordi jeg syntes det er rigitg sjovt og vi behøver slet ikke være de bedste vi skal bare hygge os og have det sjovt.

• #18   1. mar 2010 Jeg har hund ene og alene som selskab. De er min familie og betyder alt for mig. Har vidst siden jeg var lille at jeg skulle have hund, når jeg flyttede hjemmefra - og det fik jeg så smiley

• #20   1. mar 2010 Vores hunde er familie hunde, og ska på et tidspunkt ha en udstillingshund. Men den bliver så samtidigt også familie hund, da de er en del af familien.

• #21   1. mar 2010 Af praktiske grunde:
    - tvungen daglig motion
    - vagthund

Og så er der alle frynsegoderne:
    - hundetræning
    - putten og nussen
    - ren tilbedelse
    - selskab
    - sjov

• #22   1. mar 2010 Fordi jeg gerne ville hyrde, at de så er blevet mine bedste venner er jo bare et plus! smiley

• #23   1. mar 2010 fordi jeg ikke kunne leve uden dem, elsker dem såå højt elsker at lege,nusse,træne,gåture,løbeture,putte med dem i sengen,kysse dem og blive kysset igen,der findes ikke nogen bedre en at blive elsket af sine hunde,de er mit liv.

• #24   1. mar 2010 Jeg sætter sjældent et label på min hund, og siger, min hund er arbejdshund, familiehund etc.
    For mig er min hund en del af mit liv. Den tjener forskellige formål. Den gør den min familie, venner og jeg glad, og er i den grad en familiehund. Den bringer energi, motion og frisk luft med sig, og et stort ansvar fra min side. Jeg skal sørge for dens trivsel, fysisk og mentalt, og gå lange (til tider kedelige ture) med den. Den passer på mit hjem og ser flot ud (synes jeg). Derudover gør den mig hver dag lidt klogere på hundeadfærd.
    Det er ikke al tid "en dans på roser" at have hund. Det kræver også økonomi, planlægning, tålmodighed og tid. Men fuck det er sgu' det hele værd.

Kommentér på:
Hvorfor har i hund?

Annonce