{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

uhyggelig aften. {{forumTopicSubject}}

Så er jeg lige kommet hjem fra dyrlægen med trunte smiley

For nogle uger siden blev hun rigtig syg, med slingren i hele kroppen, og rigtig meget opkast - vi var til dyrlægen nogle gange med hende, men kunne ikke find ud af hvad det var.

Det forsvandt så igen ... i et par uger, og nu er det desværre kommet igen - heldigvis er det ikke nær så slemt, som sidst ... hun har kun kastet op 2 gange i dag, men det har været slim, og det slim kan hun altså ikke få op smiley
Så vi måtte til dyrlægen, så hun ikke endte med at blive kvalt i det ... hun var næsten livløs flere gange herhjemme.
hun fik noget kvalmestillende og canikur, og nu håber vi bare at det hjælper lidt, jeg har aldrig været SÅ nervøs i mit liv!

lige nu ligger hun og sover, men hun bobler stadig af slim. smiley

Udover det, så måtte vi vente 30 min ekstra, da der var en hund der var blevet påkørt og havde mistet en masse blod, stakkels hund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uhyggelig aften.
  • #1   1. mar 2010 Hvad siger dyrlægen?
    Har du overvejet at få lavet en kikkertundersøgelse ?

• #2   2. mar 2010 Kikkertundersøgelse ? - for hvad ?

Hun sagde ikke så meget, vi skulle ringe i morgen tidlig og fortælle hvordan det gik, og så skulle vi finde ud af om hun skulle derind igen, og evt sendes videre.

• #4   2. mar 2010 Ejj det lyder ikke rart
    Jeg håber I snart finder ud af hvad der er galt med hende så hun kan få en målrettet behandling..

Var det ikke noget med at hun skulle CT scannes ?? Eller husker jeg helt forkert ?

Trøstekram til dig.. Jeg kan kun forestille mig hvor hårdt det må være.

• #5   2. mar 2010 MetoMica - Desværre desværre som i aftes ... hun ligger inde i sengen, med tungen halvt ude af munden smiley
    Og hun har stadig slim siddende et eller andet sted.

Tina og Alex - Jo, men der nåede hun så at blive rask .... så nu skal hun nok denne gang, så skal vi bare skaffe pengene smiley
    Eller det vil sige at vi i realiten har dem, vi får penge tilbage fra varme osv, men vi har dem sgu ikke kontant som det kræver. smiley
    Mine tanker har også været et helt andet sted end skolen i dag, desværre kunne jeg ikke blive hjemme.

Kommentér på:
uhyggelig aften.

Annonce