{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Jeg kan ikke vælge {{forumTopicSubject}}

hvilken race jeg skal ha´. jeg vil meget gerne ha´en hund mere (om et års tid) men kan simpelthen ikke finde ud af hvilken race der passer bedst til vores familie, nogen forslag? Info om os: 2 voksne, 1barn på 1år og sidst men ikke mindst vores hund Luna som jo kan ses på min profil. Vi bor i byen på 2 sal. ca 82 km. den vil ca komme til at være alene 6 timer om dagen 4 dage om ugen.
Jeg er nødt til at lave dårlig stil med at forlade min tråd og vende tilbage senere, har nogle børn der skal passes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan ikke vælge
  • #1   5. apr 2006 En Mops vil jeg da anbefale smiley

• #3   5. apr 2006 Vil da kraftigt anbefale at lade være med at have flere hunde i en lejlighed da det umuligt kan være optimalt for nogen men derimod temmelig stor gene for naboer OSV. det er jo oftest det som gør at flere steder er det ikke tilladt at holde husdyr. Tænker på blandt andet Evt. Gøen Osv. når andre folk færdes på trappe med mere.

• #4   5. apr 2006 hej vicky,
    på dette link: www.grosserguiden.dk/Hunde-links/hunde-links.html
    kan du tage 5 forskellige test (nederst på siden)
    du skal svare på mellem 8 og 36 spørgsmål ang. hvordan du ønsker din hund og hvordan dit og familiens aktivitetsniveau er mm.

• #5   5. apr 2006 Julie > Du skrev det, jeg tænkte det*ss*

• #6   5. apr 2006 Heidi: Vi har flere hunde i vores lejlighed. Vores naboer elsker dem, der er ingen problemer! De gør godt nok heller ikke. Og jeg har da tid til allesammen. Vi er jo 2 om det, og vi træner alle hundene. Igår var Ninja til lydighed, og idag skal Honey til Agility.
    Men det er et hårdt arbejde at have mere end en hund, det skal man være forberedt på. Jeg vil dog påstå at mine hunde kommer mere ud og bliver brugt, end mange andre hunde der har hus og have -så hvor man bor er ikke problemet ved at have hund.

• #7   5. apr 2006 En mops er i hvert fald en kanon familiehund! :0)

• #8   5. apr 2006 Jeg kan nu heller ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne have to hunde i en lejlighed...

Det går da fint for mig.. Og INGEN klager fra naboer osv..
    Og hvorfor skulle det ikke kunne være optimalt for nogen?

• #9   5. apr 2006 Heidi ;o)

• #10   5. apr 2006 Heidi pitt: ligegyldigt om du bor i hus m. have eller lejlighed er det ikke optimalt at have hund hvis den ikke får den fornødne motion.

Som Ditte marie skrev, prøv at tage med på en udstilling og mød hundene se hvad i tror tiltaler jer..

• #11   5. apr 2006 vil i egentlig have en stor eller lille hund og har i planer om at gå til træning og evt agility med den..?? I må først stille jerselv spørgsmålet hvad i gerne vil have ud af denneher hund og så finde en der passer på jeres krav..
    1. den skal kunne med børn kan jeg se.
    2. den skal kunne med andre hunde.
    osv osv.

• #12   5. apr 2006 Heidi: hov ups det var simpelthen jeg let og elegant havde sprunget din sidste linje over, undskyld.

• #13   5. apr 2006 Tak for alle hjælpen alle sammen. min største ønske er jo en engelsk bulldog, men det går ikke med trapperne, min kæreste vil meget gerne ha´ en bull terrier, men det ville være synd for Luna, da hun er lidt forsigtig i det, og en bull terrier er jo temlig livlig og legesyg. Det bliver jo derfor nok en mindre hund, men heller ikke for lille og "fimset" så vil kæresten ikke gå med den (mænd).
    men moppen har vi tankerne og den franske bulldog også. jeg syntes også om cavalieren, men den går åbenbart ind under katagorien "fimset". vi får se vi har jo lang tid til at beslutte os, det er jo ikke lige i morgen vi vil ha´ ny hund:)

Kommentér på:
Jeg kan ikke vælge

Annonce