639 visninger
|
Oprettet:
15. jan 2008 Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
Allergi/ingen fremgang :-( {{forumTopicSubject}}
Nu er min hund blevet behandlet med hypersensibeiring (stave forkert) været på Medrol samt badet et par gange om ugen i kløstillende shampoe, samt været på div. allergifoder.
Der har bare ingen rigtig fremgang været, så nu har hun fået taget en ny allergitest (indoor panel) så må vi se hvad den siger.
Jeg er ved at bukke under, synes det er så synd for hende,
Giv mig styrke til at klare næste runde
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 206
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 213
Jeg vil meget gerne høre nærmere om produkterne.
Jeg har en Papillon som fik eksem på det ene øre for 3 mdr. siden. Vi fik det væk med crem fra dyrlægen, men vil ikke blive ved med hormocreme. Vi brugte det i 8 dage og siden har jeg holdt det nede med kopattesalve. Men nu er det som om det bluser op igen. Da det var værst for 3 mdr. siden kløede hendes ben også. Det er tilsynladende væk. Jeg skiftede foder, men er bange for at hun pludselig kan få mere eksem over hele kroppen. Derfor vil jeg meget gerne høre om din erfaring, da jeg tror man kan forbygge det lidt.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
Predisolon kan hun ikke tåle, derfor får hun Medrol
Foreløbig er hun overfølson for korn-lager-støvmider.
Er blevet behandlet med vacine i ca 5 mdr. uden særlig effekt,Forholdene til nedkæmpelse af støvmider køre på højeste nivue
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
Så ingen allergihunde hos mig........
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 213
Vi skal til dyrlægen igen i morgen. Så må vi se hvad hun forslår. Men angående dine spørgsmål så er hun blevet behandlet med Fuciderm vet. Det gik helt væk, men kun for en uge eller måske to uger. Hun har kun eksem på venstre øre der intet på det højre. Det begyndte i midten af december hvor hun blev et år. dvs hun er 15 mdr i dag. Hun har fået Royal canin siden hun begyndt på foder. Hun nået et par poser voksen foder men ellers har det været hvalpefodret. Kort efter nytår gik jeg over til Ziwi peak med lam eller hjort. Det får hun stadigvæk. Jeg har læst at man kan sammeligne det LIDT med Barf.
Allergi/ingen fremgang :-(