1.470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Korn, soya, ris, majs Korn, soya, ris, majs

Mine hunde har ikke allergi, men jeg går alligevel op i at give dem noget ordenligt foder, med det rigtige indhold.
Jeg undgår at købe hundefoder der indeholder korn, da korn fremmer allergier og er et fyldstof med lav optagelighed.
Jeg undgår også soya, da det også kan være alligerifremkaldene. Er der nogen der kan fortælle lidt mere om soya?
Både majs, korn og soya danner desuden grobund for lagermider der ofte forbindes med foderallergi, så ved at undgå disse ting, undgår man lagermider.
Men ud over at majs kan danne grobund for lagermidder, er der så andet dårligt ved majs i foder? Jeg mener jeg har hørt at maj indeholder for meget sukker, i forhold til hvad der er optimalt for hunde.
Og hvad med ris? Min umiddelbare opfattelse er, at ris bare er fyldstof, som ikke skader og egentlig heller ikke rigtig gavner, men som selvfølgelig bidrager til at hunden følger sig mæt. Men er dernogen der ved noget om ris?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Korn, soya, ris, majs
Kommentér på:
Korn, soya, ris, majs

Annonce