Wolfsblut Wolfsblut
Efter jeg er holdt med at barfe har jeg været lidt rådvild mht foder.
Først købte jeg orijen som ingen af mine hunde var særligt vilde med,,jeg har hele tiden brugt eukunuba når jeg har hvalpe og det har virket super.
Så fik jeg en prøve af Hlls og det var mine mopper vilde med,resten af mine hunde fik så royal canin
Jeg har ikke helt følt mig så sikker,så læste jeg om wolfsblut som skulle være braf alternativ og jeg har bestilt nogle prøver og nøj de er ved at komme op og slås om det så nu har jeg bestilt hjem til at begynde at fodre med det og ville lige høre om andre har prøvet med det?
og jeres erfaringer.
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.518
Wolfsblut er dog et af de tørfodermærker, der indeholder mindst fyldstoffer og er baseret på naturlige ingredienser. Det er et rigtig godt foder og mine hvalpe får det og er opvokset på det hos opdrætter.
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.456
Der står flere steder at de kalder det for barf alternativ((i form af tørkost),,jeg ved jo godt at barf er råt kød og tørkost ikke er frisk råt kød...min barf forhandler skrev også på et tidspunkt at hun havde fået noget ""barf tørkost " hjem men hvad det hed husker jeg ikke lige
feb 2006
Det er den variant der hedder Alaskan Salmon - som vist stadig ikke føres herhjemme.
Jeg er klar over at flere tørfodermærker markedsfører sig selv som barf-tørfoder, men en sådan markedsføring er jo ikke andet end tom luft, for du kan ikke få barf i tørfoderform - det er jo selvmodsigende i sig selv.
okt 2008
Jeg har bestilt det hjem fra tyskland der har de vist alle varianetr,,,,,,men jeg har jo kun små hunde udover min mastiff så jeg har valgt det der er i små bidder:-))
feb 2006
Hvalpene har også været på Wild Pacific og der er bidderne noget større.
Om foderet er lige så godt som råt afhænger vist af hvem man spørger og hvor fanatisk vedkommende er ;o)
Nej, om et vist foder er godt afhænger jo af hvor godt ens hund fungerer på pågældende foder. Så en anbefaling af et foder vil jo altid være en subjektiv vurdering.
okt 2008
alaska er større end wild duck,forrest og cold river:-))
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
Men synes det lyder som et godt foder og den herre Gizmo var da ikke ganske afvisende
apr 2009
Følger: 59 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 1.046
Nu ved jeg ikke hvorfra i landet du kommer fra men Petfoods.dk har kampagne på Wolfsblut i øjeblikket. Den fysiske butik ligger i Haslev på sjælland.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 71
De forhandler også Wolfsblut, til ganske rimelige priser.
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 279
Wolfsblut