1.908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Wolfsblut Wolfsblut

Efter jeg er holdt med at barfe har jeg været lidt rådvild mht foder.

Først købte jeg orijen som ingen af mine hunde var særligt vilde med,,jeg har hele tiden brugt eukunuba når jeg har hvalpe og det har virket super.

Så fik jeg en prøve af Hlls og det var mine mopper vilde med,resten af mine hunde fik så royal canin

Jeg har ikke helt følt mig så sikker,så læste jeg om wolfsblut som skulle være braf alternativ og jeg har bestilt nogle prøver og nøj de er ved at komme op og slås om det så nu har jeg bestilt hjem til at begynde at fodre med det og ville lige høre om andre har prøvet med det?
og jeres erfaringer.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wolfsblut
  • #1   7. mar 2010 Wolfsblut er ikke et barf-alternativ. Barf er råt, tørfoder (inkl. Wolfsblut)er tilberedt, der ophører ligheden mellem de to.

Wolfsblut er dog et af de tørfodermærker, der indeholder mindst fyldstoffer og er baseret på naturlige ingredienser. Det er et rigtig godt foder og mine hvalpe får det og er opvokset på det hos opdrætter.

• #2   7. mar 2010 hvilken bruger du som hvalpe kost??for kan kun se der står at alle produkter er godt til både hvalpe og voksne men intet specielt hvalpefoder

Der står flere steder at de kalder det for barf alternativ((i form af tørkost),,jeg ved jo godt at barf er råt kød og tørkost ikke er frisk råt kød...min barf forhandler skrev også på et tidspunkt at hun havde fået noget ""barf tørkost " hjem men hvad det hed husker jeg ikke lige

• #3   7. mar 2010 De får ikke hvalpefoder, men voksenfoder.
    Det er den variant der hedder Alaskan Salmon - som vist stadig ikke føres herhjemme.

Jeg er klar over at flere tørfodermærker markedsfører sig selv som barf-tørfoder, men en sådan markedsføring er jo ikke andet end tom luft, for du kan ikke få barf i tørfoderform - det er jo selvmodsigende i sig selv.

• #4   7. mar 2010 ja det kan man godt sige...tænker mere sådan at det er ligeså godt??

Jeg har bestilt det hjem fra tyskland der har de vist alle varianetr,,,,,,men jeg har jo kun små hunde udover min mastiff så jeg har valgt det der er i små bidder:-))

• #5   7. mar 2010 Alaskan Salmon er i bittesmå bidder.
    Hvalpene har også været på Wild Pacific og der er bidderne noget større.

Om foderet er lige så godt som råt afhænger vist af hvem man spørger og hvor fanatisk vedkommende er ;o)

Nej, om et vist foder er godt afhænger jo af hvor godt ens hund fungerer på pågældende foder. Så en anbefaling af et foder vil jo altid være en subjektiv vurdering.

• #6   7. mar 2010 ja dte har du ret i

alaska er større end wild duck,forrest og cold river:-))

• #7   7. mar 2010 Har lige fået 2kg hjem som prøve til Gizmo, han får Acana ind i mellem når han en sjælden gang får tørfoder, kan også bruge det som godbidder. Prøver den Wolfsblutt der hedder blue mountain og blev behageligt overrasket over lugten, den f'or ikke ud af posen og lugter ikke så kraftig som andet tørfoder, Acana inkl. Men det er nogle meget store bidder synes jeg godt nok. Kan man få dem i forskellig str?
    Men synes det lyder som et godt foder og den herre Gizmo var da ikke ganske afvisende smiley

• #8   7. mar 2010 jn&sn N

Nu ved jeg ikke hvorfra i landet du kommer fra men Petfoods.dk har kampagne på Wolfsblut i øjeblikket. Den fysiske butik ligger i Haslev på sjælland.

• #9   7. mar 2010 (link fjernet)
    De forhandler også Wolfsblut, til ganske rimelige priser.

• #10   7. mar 2010 Min venindes hund har længe lidt af noget grimt udslet og har fået en masse medicin og de har prøvet al verdens foder, men efter at han har fået wolfsblut i 3 uger er han bare så pæn... Jeg foder selv med orijen og er egentligt ok tilfreds med det...

Kommentér på:
Wolfsblut

Annonce