Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rå kylling
  • #2   7. mar 2010 Det gør jeg..

Jeg plejede at barfe men i øjeblikket er pengene ikke til det..

Dog får hun af og til hele lår pg rygstykke som mad, når jeg finder det på tilbud..
    Hun elsker det.

At give kyllingestykker hveranden dag er for ofte og ikke nok variation. Men hvis du f.eks giver tørfoder 5 dage om ugen og noget kylling andre dage, kan jeg ikke se problemet i det.. Sådan gør jeg i perioder.

men vær opmærksom på hundens mave? Kylling er mildt, men nogle hunde har svært ved at håndtere den slags skift..

• #4   7. mar 2010 Jo det er lige meget hvilket foder du bruger smiley

Så længe de bare ikke får tørt og råt i samme måltid. Naturligvis er det ikke så smart, hvis hunden har en sart mave..

• #5   7. mar 2010 Tjah, jeg er så en af dem der giver min hund både og. Hun får tørfoder til dagligt men suppleret med kylling, kødulde ben fra hest, ged, lam m.m. samt andet kød, indmad, fisk o.s.v. De dage hvor hun får meget råt får hun stort set kun tørfoder som godbidder. Hendes mave fungerer fint på det.

• #6   7. mar 2010 Tak for svarene. Jeg prøver mig lidt frem

• #7   7. mar 2010 Tine -det er der nu intet som helst dokumentation for (tværtimod);o)

Jeg har osse fodret med både råt og tørfoder (på skift altså -ikke begge dele i et måltid) og det fungerede fint.
    Ca 4 dage ugentligt med tørfoder og resten med råt.

I dag får hundene dog tørfoder og kun rå ben udover det. Eller -det sker da reiki får lov at få noget lækkert råt hvis jeg lige har noget tilovers.

• #8   7. mar 2010 Hvorfor må begge dele ikke være i skålen?
    Vi giver rimelig ofte lidt rå kyllingestykker ned i tørfoderet! Er det dumt?

• #9   7. mar 2010 Katrine,
    nogle mener at kødet og tørfoderet fordøjes i forskellige hastigheder og derfor kan give alvorlige problemer i maven..

Jeg gør det også selv af og til..

Fungerer det for dig, ville jeg ikke tøve med det. Især ikke hvis det blot er stykker af kød..

• #10   7. mar 2010 OKay mange tak smiley Men det skal vi da så lige overveje en ekstra gang

• #11   7. mar 2010 Katrine,
    I kan jo evt. give det med nogle timers mellemrum? Hvis I gerne vil?

Når jeg er hos mine forældre smider jeg gerne små stykker kød på plænen, så spredt som muligt.. Det elsker hun!..

Men altså, afpuds og den slags, det får hun tit i maden.. Også i tørfoderet..

Kommentér på:
Rå kylling

Annonce