Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dækker forsikring?
  • #1   7. mar 2010 det gør den...

• #2   7. mar 2010 det er noget med at hvis hende du har været hos besøg ved ikke vidste du kom så dækker den, ellers ikke. Hvis hun vidste du kom så dækker den vist ikke.. der er meget mærkelige regler

• #3   7. mar 2010 Ja. Jeg mener også at du skal være kommet på uanmeldt besøg, for at forsikringen dækker.

• #4   7. mar 2010 Ja, det gør den..

Du ringer bare til dit sleskab og forklarer at din hund er kommet til at ødelægge din bekendtes sofa, og får dem til at hjælpe dig med det...

Det er præcis den slags de dækker smiley

• #5   7. mar 2010 okay men så det jo heldigt det var et uanmeldt besøg.. latterlige regler de altid har sådan nogle forsikringer

• #6   7. mar 2010 Var du inviteret, gør den ikke.
    Så gør hendes egen. Det ku jo have været hendes egen hund!!

• #7   7. mar 2010 Forsikringen dækker hvis din hund ødelægger andres ting (f-eks på besøg). Så længe din veninde ikk passer den. Ring og forklar hvad der er sket. Tilføj gerne at I var ude i haven/i et andet rum. Men tilstede.

• #9   7. mar 2010 okay mange tak

• #10   7. mar 2010 Vores forsikring dækker også selvom hunden er passet ude.. Det eneste krav er bare det ikke er vores egne ting, og ting der ikke er i vores varetægt.

• #11   7. mar 2010 Vores almindelig ansvarsforsikring - hvis vi ødelægger noget hos en anden under et besøg - dækker KUN hvis besøget er uanmeldt... Så jeg er ret sikker på det er samme regler med hunde....

• #12   7. mar 2010 så det vil sige at hvis jeg tilfældigvis kommer forbi en og siger orv hun gir nok kaffe dækker den.. men hvis jeg har ringede inde gør den ikke

• #13   7. mar 2010 Præcis!

• #14   7. mar 2010 "Uanmeldt besøg" det er en gammel skrøne, som man tror er den eneste gyldige grund for at man får dækket noget over forskikringen.

I forsikringsverdenen findes begrebet ikke, det er noget selv opfundet. Hvis du får "uventede" gæster og du siger ja til at de må komme indenfor, så siger du også ja til den risiko at gæsten kan ødelægge noget i dit hjem. Så vil de fleste jo tro at forsikringen ikke dækker. Men det gør den.

Ring dog til forsikringsselskabet og sig hvad der er sket. Jeg tror helt bestemt den dækker. Men havde det været din egen hund der havde ødelagt noget, så dækker forsikringen ikke.

• #15   7. mar 2010 Kommer altså helt an på hvilket forsikringsselskab man har... nogle er flinkere til at hjælpe end andre... jeg har været en laaaang sag igennem med en forsikring der ikke ville dække en skade en af mine gæster lavede på min computer... Også selvom besøget var uanmeldt... De gjorde alt for at undgå at skulle betale.... Til sidst gav jeg simpelthen op.... efter flere måneders kamp, gad jeg bare ikke blive ved, de ville jo alligevel ikke dække....

• #16   7. mar 2010 Maria, så er jeg godt nok spændt på hvilket forsikringsselskab du har.

• #17   8. mar 2010 Det var ikke mit.. Det var en vens... Kan ikke huske hvad det hed, men noget mede Lærernes et eller andet forsikring..... Der skete aldrig noget, de blev bare ved med at sende papirer hvor først den ene skulle skrive under, så den anden, så skulle de have forklaringer og så kunne de ikke dække og jeg ved ikke hvad... Dem fik jeg sgu ikke noget ud af....

• #18   8. mar 2010 OK, Maria. Jeg synes det er underligt som de har trukket ham rundt i manegen.

• #19   8. mar 2010 Ja jeg har heller aldrig haft problemer med mine egne forsikringer... Fik engang min indboforsikring til at dække et tyveri jeg ikke engang havde meldt til politiet.... (Skete i Spanien så vidste ærlig talt ikke lige hvad jeg skulle gøre).... Så jeg har også kun med mine egne forsikringsselskaber haft gode erfaringer... Men lige dem der, de ville altså ikke dække....

• #20   8. mar 2010 Min hund hoppede op og ødelagde min mors briller, da hun kom "uanmeldt" på besøg.

Det var lidt sjovt, da jeg ringede ind til forsikringen, sagde ham gutten jeg snakkede med "og din mor kom vel selvfølgelig uanmeldt", det er lidt sjovt, at de godt er klar over det. smiley

• #21   8. mar 2010 ja det ved de jo udemærket godt :-).... Nok også derfor det ikke er dem alle der gider dække... men de store og populære forsikringsselskaber dækker vist rimelig godt tror jeg... er i hvert fald min erfaring... de mindre og ikke så kendte er så åbenbart mere forsigtige med at give penge tilbage til folk...

• #22   8. mar 2010 Jeg har Tryg

da min hund var mindre ødelagde hun min nabos jakke, ved at stå op af ham og snakke i 5-10 min.

Forsikringen sagde intet til det? Og det er vel hvad man kan forvente når man selv inviterer en hund til at hoppe op af sig?

• #23   8. mar 2010 Jeg har også haft Tryg og der har aldrig været problemer...

Kommentér på:
dækker forsikring?

Annonce