{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Epilepsi {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens,

vi fik vores livs chok fredag aften, da vores buller pludselig begyndte at se lidt underlig ud for derefter at gå i fuld krampe og falde ned fra sofaen! Vi anede ikke hvad der var ved at ske og troede han var ved at dø fra os - han tissede, havde fråde om munden og havde voldsomme kramper - han havde også svært ved at få vejret.
Efter noget tid - jeg aner ikke hvor længe! kom han til sig selv igen, men var konfus og stakåndet. Vi blev oppe til et godt stykke ind på natten og min mand gik en stille og rolig tur med ham inden vi gik i seng. Efterfølgende kunne vi så google os til at det var et epilepsi anfald han havde haft.

Jeg venter stadig på at fange vores dyrlæge men vill lige høre om nogle af jer har erfaringer med epilepsi hos hunde?!

Vuf og potedask herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Epilepsi
  • #1   8. mar 2010 Hvorfor tog i ikke direkte på dyrehospital med ham???? det er jo ikke sikkert at det har været epilepsi - det kan jo sagtens være andre neurologiske sygdomme. Syntes godt nok at det er lang tid at vente med at hunden bliver tilset af dyrlæge. Jeg har selv haft en hund der døde af menigitis og det ligner de symptomer du beskriver, så man kan ikke bare google resultatet selv og syntes at det ligner epilepsi, det ens hund har.

• #2   8. mar 2010 Min ene hund har det og han får Fenemal og siden han har fået det, så har han ingen anfald haft ..... Han havde det i startet et par gange om året, så hver mdr, så hver uge og så fik han endeligt fenemal... Det er rigtig uhyggeligt at opleve og det lyder meget som et anfald!

Kommentér på:
Epilepsi

Annonce