{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på kastering ?
  • #1   8. mar 2010 vi gav 2500 for brutus hos egtved dyrlægerne...

• #2   8. mar 2010 Mente nok det lå i det prisleje - men min veninde mente ikke det var så dyrt - har du erfaring med om det vil hjælpe på en 5årig ung hund smiley

• #3   8. mar 2010 vi skal give 1900 for en berner sennen på 50 kg - ved dyrlægerne i vildbjerg...

• #4   8. mar 2010 At han er lidt mere opmærksom på hvad der sker omkring ham - han går i sin helt egen verden med næsen i jorden konstant - specielt her til aften hvor vi var til træning - tror der var en tæve i løb for kunne SLET ikke få kontakt til ham !

Skriver i morgen da jeg lukker computeren nu smiley

Pfh tak for svar smiley

• #5   8. mar 2010 noah var 4 år da han blev kastreret, og det har hjulpet meget, brutus var os 4, og han hyler heller ikke efter tæver mere

• #6   8. mar 2010 Ved min dyrlæge koster det 1700 og et eller andet - knap 1800 kr

• #7   8. mar 2010 Da vi var jo dyrehospitalet i weekenden med Milo snakkede vi med dyrlægen om det (da vi selv overvejer det). Det koster 2200. 1500 for den medicinske.
    Hun sagde at det ville gøre at han blev mere obs på sine omgivelser (og derved også os), og at han ikke ville "løbe på væggene", og få ham til at falde ned.
    Så vi gør det nok, når han er et års tid.

• #8   8. mar 2010 mener jeg gav omkring 1300 kr - men jeg får også efterhånden mængde rabat

• #9   9. mar 2010 jeg mener også prisen her lå på 1300, hvis ikke mindre, er jo lidt tid siden nu smiley men absolut ikke over! der er vanvittigt stor forskel på det smiley

• #10   9. mar 2010 vi har givet 1150 de to gange vi har været afsted:-)

• #11   9. mar 2010 Hejsa:)

Hvis du vil køre til Ikast, så kan jeg anbefale en sød og billig dyrelæge, hun tager 1100 kr alt incl. Blaabjergs dyrelæge, tlf 22430006. Du kan aftale tid, når det passer dig, hun er virkelig hjælpsom og dygtig:)

Og ja, det hjælper, min var godt 3 år, fuldstændig over dameglad og meget stresset over det, det er nu kun 4 uger siden han blev kastereret, og jeg har fået en helt anden hund, bare så dejlig afslappet, og han har de sidste par dage leget med en tæve i løbetid, UDEN nogen form for interesse :):) helt utrolig.

• #12   9. mar 2010 Den gamle kostede 1700, og den lille 1800....

• #13   9. mar 2010 Uha - tusind tak for svar - jeg er bare lidt betænkelig ved det fordi jeg talte engang med en ældre dyrlæge og han mente det ville være synd at neutralisere en så "gammel" hund ! Da han stadig vil have lysterne - men må sige det lyder perfekt det i har skrevet for det er præcis det vi gerne vil opnå ! Har SÅ svært ved at få kontakt til ham - ikke herhjemme men andre steder ! Og hans næse er konstant igang !

Det i Ikast lyder godt nok billigt - men er utrolig langt man skal vel også til en form for efterkontrol eller ?

• #14   9. mar 2010 Hej igen:)

Ja, det er lidt langt jo, men hun er værd at køre efter:) Altså hvis alt går efter planen, skal han ikke til efterkontrol, så skulle det gerne blive fint/godt igen efter en uges tid:) Du får en krave på ham, og smertestillende piller med hjem. Hvis der skulle blive noget som helst, er hun meget hjælpsom, uanset om man ringer aften/søndag osv

Det er rigtig nok at det er bedst at kasterere sin hanhund når den er ca 1 år gammel, men det kan sagtens blive rigtig godt uanset alder.
    Min var som sagt godt 3 år, og jeg har ikke fortrudt noget, kun at jeg ikke gjore det meget før:)

Han tænkte kun på damer, var stresset, kunne ikke ret godt styre ham udenfor, spiste ikke så meget, men nu, er han bare blevet helt fantastisk, han er bare så rolig og glad, og når vi er ude, er han fuldstændig forandret, ja, er helt chokket over at han de sidste par dage har leget med en hunhund i løbetid, ikke en gang har han regeret på det:)

Det er bare blevet fantastisk, både for ham og mig:) En ny hund på bare 4 uger:) Der er kun den ulempe at det tager lidt længere for dem at komme over en kasteration, når de er "lidt" gamle, men det er det hele værd:)

• #15   9. mar 2010 5 år er vel ingen alder..
    Vores tidligere hund fik sådanne testosteron (staves) knuder bagi da han blev over 10 år, og dyrlægen sagde det var fordi han ikke var kastereret.. Det er i øvrigt også en af grundene til vi nok vælger det. For at forebygge.

• #16   9. mar 2010 Tusind tak for svar smiley Vi vil helt sikkert overveje det nøje ! Gik han også med snuden i jorden konstant ? Selvom der ikke var andre hunde i nærheden ?

• #17   9. mar 2010 Ja, det gjore min Figo, skulle lugte/snuse til ALT, så kronisk med snuden nedad og tempo fremad:)

• #18   9. mar 2010 Marianne - det er også rigtig nok, det forebygger en del ting der kan komme !

Charlotte - PRÆCIS; det samme gør sofus - og det har også hjulpet på det eller ?

• #19   9. mar 2010 Vores den gamle var rigtig slem til at smutte når damerne var i løbetid. Han kunne stå ved siden af, og pist så var han væk.
    Nøj hvor har jeg ledt efter det lille kræ mange gange smiley
    Han var næsten ikke til at slæbe med videre, når han kunne dufte dem, og stod og slikkede på jorden. Så han burde nok have været det.
    Men så kan vi jo gøre det bedre med den lille nye.

• #20   9. mar 2010 Min mors han blev kastrat da han var 8.så 5 år er ingen alder. *S*

Kommentér på:
pris på kastering ?

Annonce