{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

min hund forstår mig ikke!!! {{forumTopicSubject}}

altså altså, snoop har en mærkelig ide om at når jeg siger nej, så lader man være men prøver igen og igen og igen 30 sek. efter jeg har sagt nej, og det er ligemeget hvem der siger det til ham, uha det irriterer mig er det bare fordi han er teenager, eller er det os der ikke fatter at opdrage ordentligt.....??+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund forstår mig ikke!!!
  • #1   6. apr 2006 jeg er desværre nødt til lige at smutte, men checker ud senere, på alle de forhåbentligt gode svar...

• #2   6. apr 2006 Eller så forstår du ikke din hund*ss*

• #3   6. apr 2006 Tror han prøver dig af... skal se om du mener det helt, eller han måske lige kan prøve igen uden du så siger noget til det *s*
    Han er jo ikke så gammel, så det kræver lidt tålmodighed, tror nok han skal lære det, vil som sagt bare prøve sig af... tror jeg i hvertfald.
    Hvad er det han ikke forstår eller ikke hører efter med? måske der er nogen herinde der kan give nogle gode fif hvad du ellers kan gøre...

Pernille

• #4   6. apr 2006 sig = dig : )

• #5   6. apr 2006 Hvis hunden er i teenage fasen, er der meget han ikke forstår lige nu... det er ikke usædvaneligt at teenage hunde pludseligt ikke længer kan huske/forstå ganske alm. kommandoer, de eller har mestret perfekt....
    de kan pludsligt udvise angst overfor ellers kendte ting/steder....
    Hormonerne raser i kroppen og hovedet er fuld af forvirring... så det kan sagtens være der problemet ligger...
    Istedet for at sige nej så mange gange, at han tror, han hedder det, så prøv at aflede ham. Og brug evt et "terrier-agtig-ah-ah" istedet for nej...

• #6   6. apr 2006 K6D....DU er førehunden og derfor skal han nu lære hvem der bestemmer!!!!!
    Det er derfor vigtigt at du markerer dig som sådan!!! Han SKAL forstå et nej....og gør han det ikke, må du gøre din mening kort og klar!!!!..............højt og tydeligt NEJ......(aldrig skælde ud!!!!)...........
    Det skulle virke.........ellers har du et stort problem om hven der bestemmer!!!!

• #7   6. apr 2006 I en ulveflok skal hvalpene (også de halvstore) forstå at når føreulvene f.eks. drager på jagt.....skal de blive hjemme......det er hvad føreulvene(hundene) "siger" der skal overholdes.....det er deres eneste overlevelsesmulighed!!!

• #8   6. apr 2006 Det kan være noget med det stemmeleje du bruger når du siger nej, for har selv haft problemet, men da jeg blev gjort opmærksom på at mit stemmeleje var for svag ved NEJ, man behøver ikke råbe det højt, med det skal være et Bestemt nej og du skal vise med kropssprog at det er nej. Samtidig er det meget vigtig at du samtidig giver ros, når han overholder nej`et med en mild og rosende stemmeleje.

• #9   7. apr 2006 okay, tusind mange tak for jeres hjælp, jeg vil prøve om jeg kan gøre nogen af de ting i siger, men altså har jeg forstået det rigtigt, så skal jeg først og fremmest blive ved selvom han ikke rigtigt "gider" høre efter, og så sige det bestemt og huske at rose.... jeg prøver, og håber virkeligt det hjælper, for det er lidt frustrerende at han nogen gange faktisk bestemmer...

Kommentér på:
min hund forstår mig ikke!!!

Annonce