{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  massør/kiropraktor aalborg
  • #3   12. mar 2010 Takker for svar begge to.. Det lyder jo til at det er en kiropraktor vi skal have fundet så ;o)
    Men hvad er det lige sådan en kiropraktor gør ved i det??

God weekend...

• #4   12. mar 2010 Har lige kigget dit link chine, der stod lidt om hvad det var
    :o)
    Men hvad giver i for det, er det dyrt?

• #5   12. mar 2010 Tak chine. vil prøve og kontakte hende så.. Det lyder jo bare super positivt det du fortæller..
    Ja min hun svømmer også en gang om ugen og så får hun tilskud af glukusamin, msm og olie..

• #8   12. mar 2010 Hold da op det var godt nok billig chine, ja så billigt kan man nok ikke få det herhjemme ;o)
    Hehe godt, man vil jo gøre alt for de kære dyr, hun er jo mit et og alt..
    Jeps vi svømmer ved rené..

Louise: nej der er jo desværre ikke noget der kan kurrer det skide HD smiley
    Hehe men det lyder da godt at det virker.. Hvad giver du for det??

• #9   12. mar 2010 Louise: okay ja jeg troede da egentligt også at det var meget dyrere, det er jo ikke så galt.. Men det er godt nok ikke helt billigt og have en hund med HD hehe, svømning osv er lidt en dyr fornøjelse, men pyt så længe man ved at det hjælper ens hund så gør man det gladeligt smiley

• #10   12. mar 2010 Hehe ved ikke om jeg vil kalde det helt vildt gøende, men hun hyler i hvert fald..;o) Men jeg tager hende som regel først ind 2 sek inden hun kan komme i vandet.. Jeg vil siger at jeg sys der er nogle af de andre schæfer der kommer deroppe der er meget meget slemmer hehe.. Men vi har en fast tid deroppe kl 18 om fredagen..

Ja jeg har overvejet guld meget kraftigt, men for dælen det er dyrt og så er der jo ikke nogen sikkerhed for at det virker.. Men har hørt en masse positive historier om det, Men med det held mig og keyla har så er jeg bare bange for at det ikke virker på hende...

• #12   12. mar 2010 Louise: hehe nej jeg skal bestemt heller ikke begynde og regne på det.. Men ja man gør jo alt for dem smiley

Chine: hehe okay det skal jo nok passe så smiley
    Vidste ikke at man kunne få lavet det i Flensburg.. Men det må jeg da lige undersøge hvis det kommer dertil..
    Er nemlig i tvivl om hvor ondt hun har, for jeg kan ikke mærke det på hende, hun er altid glad og klar til træning eller leg.. Og hun har også på et tidspunkt været på smertestillene i 10 dage for og se om det gjorde en forskel, men jeg kunne ingen forskel mærke på hende... Så tror vi starter med og prøve kiropraktoren ;o)

• #14   12. mar 2010 Louise: tak skal du have, ja det håber jeg også..

Takker chine det er sødt af dig...
    Ja der er selvfølgelig også ting jeg skåner hende for;-)
    Ja det er jo det der er noget fandens noget at de kan gå rundt og have ondt uden man ved det..

Hvad tænker du på når med tabu ved knoglelidelser?? smiley

Mange mange tak og 1000 tak for hjælpen..

• #15   12. mar 2010 Nåh hehe ja det har jeg helt styr på.. skulle bare lige være med på hvad du mente...

• #16   12. mar 2010 Hehe ja men det må da også være lidt svært når man har boet så mange år i udlandet smiley

• #17   12. mar 2010 Hehe okay. sjovt nok at du snakker tysk til hundene, kan de slet ikke "forstå" dansk hehe

• #18   12. mar 2010 Ja okay så kan jeg godt se at det er det smarteste :o)

• #19   12. mar 2010 Vi kører til Sæby ud til Scott Torkelsen - han er sindssygt dygtig!
    http://www.kiropraktik.dk/animal/index_h.html

Kommentér på:
massør/kiropraktor aalborg

Annonce