{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Slankekur... {{forumTopicSubject}}

Hej hej alle sammen...

Vi har dejlige Dusty som er alt for tyk og skal helt bestemt tabe sig men det er bare stort set umuligt:-( er der nogen der har nogle gode råd???? Vi er åbne for hvad som helst. Vi har prøvet at han var på kyllinge kur hvor han fik en rå hel kylling om dagen, men desværre uden held og nu med lidt foder blandet med ris og lidt hytteost og enten gulerødder, hvidkål eller fiskeboller, men det giver godt nok heller ikke den store forskel...
HJÆÆÆÆLP....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankekur...
  • #1   13. mar 2010 Og Dusty er forresten kastereret...

• #2   13. mar 2010 Og nu ved i godt det tager tid ikke? Man kan ikke se noget på en uge :). Mere motion, skær ned på gufferne, find et godt diætfoder. Svømning er en super ting smiley

• #3   13. mar 2010 Måske tage ud til jeres dyrlæge..
    De er gode til at råde og vejlede, og har som regel det helt rigtige foder!

En rå kylling om dagen lyder heller ikke ligefrem som det bedste?

• #4   13. mar 2010 Står i samme situation med Nala. Vi har skiftet hende over på slanke foder som indeholder mindre fedt og flere proteiner. Mere motion, skær ned på de fede godbidder og lad være med at give rester fra aftensmaden. Nala skal tabe sig 1 kg. og det forventer vi at gøre over ca. 4-6 mdr. Ved ikke om det er lang tid, men det er sådan det bliver for at vi ikke skal sulte hende helt.

• #5   13. mar 2010 De 3 t'er: Ting Tager Tid..

Luna har på 2 måneder tabt 2 kilo. Det har hun gjort både ved ekstra motion (som jeg har planer om at fortsætte med selvom vi har nået målet) og så maden. Men da I giver tørfoder, kan I ikke bruge det vi gør smiley

Jeg viile erstatte 1/3-1/2 af hans tørfoder med gulerødder og grønne bønner. Brug evt babykarotter og giv dem og bønner et opkog og tilsæt restende tørfoder, hvis han vil spise det.

Ellers ville jeg nok også gå til dyrlægen og få noget hjælp derfra.

• #6   13. mar 2010 Giv ham et godt tørfodder - evt slankefoder i samråd med din dyrlæge som er MEGET behjælpelige normalt med slankerådgivning og de kan guide dig med portionsstørrelser ect. Det med en rå kylling om dagen lyder både mystiskt og ikke helt "sundt" hehe.. Istedet rådfør dig med dyrlægen.

• #7   13. mar 2010 Mange tak indtil videre... Det med kyllingen fik vi af vide af den kennel han kommer fra...

• #8   13. mar 2010 Og hvad svømning angår så lider Dusty af total vandskræk

• #9   13. mar 2010 Michelle :

min Simba har været på slankekur on and off i et ½ år , hver gang han har nået idealvægten slipper vi taget og lader ham komme på fuldkost og vupti så er han fed igen

nu har vi ( dyrlæge og jeg ) endelig fundet de vise sten ( tror vi nok )

han var endnu engang på slank ( RC. Obesity ) , han nåede vægten og derefter sat på RC. weigthkontrol og nu ser han meget stabil ud.

Så mit råd er , køb slankefoder og derefter når ønskevægt er nået over på kalorieletfoder.

Simba er også kastr. og dermed er det et problem hele livet igennem , så en permanent løsning med fodervalg er at foretrække istedet for disideret slankefoder i perioder

• #10   13. mar 2010 Mine er også på slankekur og Talut og Uba har på 14 dage tabt sig 2 kg hver !!
    Jeg har skåret deres dagsration i to, morgen og aften og jeg vejer med en digitalvægt mængden hver gang. og i løbet af dagen får de en del gulerødder,,det holder deres forbrænding i gang. Uba har jeg sat 200g. ned om dagen så hun får 300g. og Talut har jeg sat 100g. ned om dagen så han får 500g.
    Jeg fjerner så skålene når der er spist , eller ikke er spist,,ellers åd de lidt af det der var til overs hos hinanden,, ;o)

Så kontrol har altså gjort tricket her ;:o)

Kommentér på:
Slankekur...

Annonce