{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Gamedog hundefoder??"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gamedog hundefoder??
  • #3   13. mar 2010 Nå, det lyder ikke imponerende godt. Var bare fordi, jeg kunne få rabat, så ville da lige høre om det var noget værd. Tak for hjælpen smiley

• #5   13. mar 2010 Jo dem til aktive hunde tænker du på? Det kan jeg godt, men ville det ikke være forkert at give det til en hund med normalt aktivitetsniveau? Jeg forestiller mig, at kalorieindholdet er tilpasset aktivitetsniveauet og så ender min jo som en lille tyksak

• #6   13. mar 2010 (link fjernet)
    Hov, denne ser da ud til at være lavet på fisk og kylling også?

Ved nu alligevel ikke, om jeg har lyst til at handle med et firma, hvis hjemmeside er så kludret smiley

• #7   13. mar 2010 Aha, her kan man lidt bedre se det:

(link fjernet) og

(link fjernet)

Men der står vist stadig ikke, hvor meget der er i af hver :(.

• #9   13. mar 2010 Svinekød er ikke godt for hunde. De kan få kløe og allergiske raktioner. Endvidere kan jeg se at korn står først, hvilket betyder at det er den største bestanddel af foderet. Korn er unaturlig føde for hunde og kan give livslange allergier. Der er rigtig mange kornfri foderprodukter på markedet og jeg ville vælge et af dem hvis det var mig

• #10   13. mar 2010 Lotte D
    I de sidste link, jeg satte ind, er det et andet produkt end det med svinekødet og der står:

Ingredienser: Kylling, fisk, korn, olie, fedtstoffer, gær, blodmel, grøntsager og mineralstoffer.

• #11   13. mar 2010 Ok så er proteindholdet muligvis ok, men der er stadig korn i.....

• Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #12   8. apr 2010 Jeg vil gerne lige supplere lidt for jeg har aldrig oplevet et bedre foder end dette.
    Der er jo selvfølgelig mange gode produkter derude, men I skal sgu ikke være bange for at bruge gamedog!

Jeg skiftede fra Royal Canin til Gamedog og fik en hund som holdte op med at klø og som kun sked 1-2 gange om dagen. Den hund jeg har nu (14 mdr. schæfer har vokset hurtigt på et tidspunkt, men har aldrig haft ondt pga af vokseværks-problemer)

Foderet er jo ikke baseret på kornprodukter og desuden er korn altså ikke roden til alt ondt.. Pas på med at male fanden på væggen smiley

Men hvad I end finde på, så se på hvordan hunden optager foderet. Ser afføringen fin ud og skider hunden 1-2 gange om dagen plus at pelsen er blank og fin.. Så har I et godt foder! smiley

• #13   8. apr 2010 Kim
    Det lyder da ikke så værst :). Jeg synes sgu altid, det er svært at gennemskue sådan noget. Nu har vi godt nok en del foder på lager i øjeblikket, men jeg vil da overveje dette, når vi er ved at løbe tør. Tak for input smiley

• Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #14   8. apr 2010 Var så lidt smiley

• #15   3. aug 2010 Vi bruger det også til vores hunde, og er blevet så glade for det at vi er blevet forhandlere af det! smiley Det er det eneste udover dåsemad som tweety gider at spise. Hun har nemlig tidligere døjet med kløe, men gør det ikke mere, om det er pga af foderet eller ej, kan jeg jo ikke garantere.

Men der er ikke svinekød i nogle af deres produkter.

• #17   3. aug 2010 Hvis ikke man bruger sin hund meget (Jagt, agility osv) skal man ikke bruge Gamedog Pro eller Aktiv, for det er udviklet til "hårdt" arbejdende hunde... jeg vil anbefale Gamedog Standard som er et kanon godt produkt, og hvor det er råvarene (kylling og laks) som er "1. prioritet"!

Men i er velkomne til at spørge hvis der er nogen med spørgsmål.
    Mvh
    Stald VM

Kommentér på:
Gamedog hundefoder??

Annonce