{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

ENDELIG**''''gårsdagens solstråle {{forumTopicSubject}}

Nu er dagen igår gået----og en ny kommet....er hamrende træt...har ik sovet i nat pga hvalpe*SS*

Molly fødte jo en stor dreng i går formiddag..........og efter møje og besvær en pige nogle timer senere....havde dyrlægen mange gange i røret den dag...vel og mærke den nye dyrlæge........kl 15.30 havde hun presset nogle gange og der kom vand...men ingen hvalp...ringede til dyrlægen igen igen...og de ville sende e dyrlæge forbi...og gi noget kalk noget....som ku sætte noget igang...stimulere veerne.......vi fik til kvart over 18..hvis intet var sket...så var det kejsesnit........intet skete....og ringede til dyrlæge vagten...skulle mødes med dyrlægen på klinikken kl 19....så vile de tage røngten.....og så gå ud fra det....billedet viste en hvalp der sad i klemme...så der var ingen vej uden om......hun blev gjort klar til kejsersnit.....og inden følt oppe i skeden.....dyrlægen fik noget 'træls* udseendet flåd med ud....og sagde vi skulle regne med hvalpen var død....

De fik hende lukket op...og sygeplejersken kom ud og gav midtvejs resultat.......der var een stor hvalp...som var død.....og der var ikke andet at føle.....men de ville lige mærke hende ordentlig igennem...og så lukke hende.......PLUDSELIG....ku vi høre en masse piberi.....men det ku jo ik være vores hund der havde fået....den var jo død.....men så igen...syntes ikke vi havde set andre derovre....eller nogle ankomme......og piberiet blev højere og højere....og min mave mere og mere underlig......efter 3 kvarter kommer dyrlægen stor smilende ud....og sagde...at den hvalp hun havde erklæret død....alligevel havde reageret på modgiften fra narkosen og havde givet små livstegn fra sig.....sygeplejersken havde arbejdet længe og intens på den...og i guder den ku skrige.....men endnu mer solstråle.....da hun havde fået mærket det to *horn* ordentlig igennem.....så lå der sandelige een mere og puttede sig,....som hun først havde overset......så fra kun at ha fået 2 hvalpe.....var der lige pludselig 4 spræl levende hvalpe*SSS*........de to der er taget ved kejsersnit er dog en smule svækket og dovne....så har arbejdet hårdt med dem hele natten for at få dem til at tage ved...og få Molly til at acceptere dem.....de lugtede lidt anderledes end dem hun havde fra før narkosen....så smurte de to ind i smør på maven i nat....i et sidste forsøg på at få hende til at slikke dem....og det lykkeders......nu nusser hun dem på lige fod med de andre......men har været over og hente erstatning til de to *kejser børn* her til formiddag.......
Er det ik bare en dejlig ende på en masse bekymringer...

Og Molly har det efter omstændighederne godt....hun spiser og drikker.....og er glad igen*SSSS*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG**''''gårsdagens solstråle
  • #1   7. apr 2006 Upser.....resultatet er 3 drenge...og 1 pige......en helt hvid med ring om øjet.....og de andre tigerstribede og hvide......

  • #2   7. apr 2006 Mange gange tillykke!!! Og dejligt at høre, at det hele trods alt endte mere end lykkeligt.... :o)

  • #3   7. apr 2006 Neeeeej, vor skønt, Anni!!!!

    Så vil vi bare se nogle billeder!!! :-)))))

    Rigtig meget tillykke med dem og giv et klap til den stolte mor.............


  • #4   7. apr 2006 skal jo lige få min konto til t virke igen....aaaner bare ikke hvordan.....elllers må jeg bare oprette jaws og molly på ny*SSS*

    Men må sige...har ik spekuleret i det siden i forgårs*GG' det har været nogle drøje dage......og aaaaltså.....tror vi selv beholder ham den hvide dreng....han er jaws's far...sin farfar op af dage*GG* håbe bare han klarer skærene.....han er jo et af kejser børnene.....men hvis han gør........så skal han hedde Ozzy*SS*


  • #5   7. apr 2006 Ihhh tilykke Anni, og self til den stolte mor!!

    Vidunderlig slutning på noget der må have føltes som et mareridt!!

    Knus og kærlige tanker herfra....


  • #6   7. apr 2006 Ååååårh hvor var det en skøn fortælling :o)

    Rigtig rigtig mange gange tillykke med dem alle 4!! :o)

    Håber vi får set billeder af dem


  • #7   7. apr 2006 Rigtig mange gange tillykke med familieforøgelsen :O)))))

  • #8   7. apr 2006 det var virkeligt et mareridt...dyrlægen sagde også det var den skønneste musik at stå og sy sammen til.....nu de troede den var død....og så pludselig een mer til koret........sygeplejersken ville købe Ozzy......men vi sagde vi regnede med selv at beholde den.........hun sagde bare.....i har 8 uger at bestemme jer i.......men Ozze skal til dyr doktor på mandag....hans navle hul blev lidt medtaget....så han fik et sting der....det skal fjernes mandag

  • #9   7. apr 2006 Stort tillykke med hvalpene. Virkelig en solstråle historie. ;o))))))))

  • #10   7. apr 2006 Og tuuuuuuuuuuuuuuuuusinde tak for jeres tillykker*SSSSSSS*....er lidt omtåget af mangel på søvn...*GG* havde jo også min spæde søn i nat.....samtidig med hvalpene......og manden han knaldte bare brikker....fatter ik hvordan han ku sove fra det piberi......men dagen havde jo også været lang for ham*SS*

  • #11   7. apr 2006 vil rende ind til hvalpene igen.....Min store søn er vagt lige nu......sku lige ha skrevet herinde og fortalt hvor glade vi er......og mest af alt lykkelig for der ikke skete Molly noget......puuuuuha jeg var bange for hendes helbred da.............troede sg aldrig hun blev hund igen*SSS*

  • #12   7. apr 2006 Typisk mænd... de sover fra ALT, det gør min ihvertfald, med mindre vi aftaler at ungerne er hans i nat!!

    Så må I bytte nu så du kan få nogle timers søvn!!

    Tillykke og held og lykke med dem!!


  • #13   7. apr 2006 TILLYKKE!

    Hvor er det en dejlig og rørende historie :o)


  • #14   7. apr 2006 Tusinde tak stine....og til jer alle....hjælp mig at få Molly og jaws ind igen......min konto kode er væk.....og manden har pillet ved puteren så auto logon er også væk.....har skrevet til nogle herinde om hjælp....og venter stadig svar mail retur......hjælp mig....og jeg skal ligge bunker af billeder af de nye hvalpe ind med det samme...........

  • #15   7. apr 2006 Hip hip hurra, Dejligt at høre det hele er gået så fint, hjertelig tillykke med familieforøgelsen. Hilsen os.

  • #16   7. apr 2006 Lucky det er de ihvertfald.....begge to.......måske de sku hedde Lucky og luke*GGG*

Kommentér på:
ENDELIG**''''gårsdagens solstråle

Annonce