{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Simba humper {{forumTopicSubject}}

Ja , så er vi lige vågnet !

Jeg sidder så og drikker kaffe i stuen imellem alle flyttekasserne og så kommer søde Simba humpende hen for at sige godmorgen smiley

Ohh skræk og ve !!!


hvad fanden er der sket med ham over night ?

kan intet se på ben eller pote , og så har han netop ikke være løs de sidste par dage ( da jeg netop har købt en fleksline)

Men ondt har han og nu er der bestilt tid hos dr. dyr til kl. 10

jeg dropper ihvertilfald barnepigen på fredag til ham , så må jeg bare lade være med at hjælpe til i flytningen og tage mig af ham.

opdatering efter dr. dyr kommer

er der nogen der har prøvet lign. at gå i seng med en rask hund , for derefter at vågne med en skadet hund istedet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Simba humper
  • #1   17. mar 2010 Åhh stakkels smukke Simba,,håber da ikke det er noget alvorligt ?

    Jeg har kun prøvet hvor en af hundene har ligget forkert, så en af deres ben sov, eller du ved, når man selv vågner og har ligget dumt, ogdet har godt kunnet ta' en halv formiddag om at gå i sig selv igen, og nogle gange være forværret igen hvis de har ligget ned igen.

    Rigtig god bedring med ham , er spændt på hvad dr. dyr siger,,,


  • #2   17. mar 2010 Håber ikke det er noget alvorligt
    God dag til jer smiley


  • #4   17. mar 2010 Kommer lige i tanke om at :

    - i går aftes nærmest faldt han ud af lænestolen med et ordentlig brag ned på det glatte gulv .
    Faldet var faktisk så voldsomt at både min mand og jeg vendte os om for lige at tjekke hvad det var der skete.
    Simba gik rundt som vanligt resten af aftenen , dog gik han tidligere i seng end ahn plejer.

    Jeg er ret sikker på at det er der det skete.
    Tror han har fået en forvridning/ forstuvning af benet øvøvøv


  • #5   17. mar 2010 ja kan se på klokken at i hos dr dyr nu.. men håber ikk det noget alvorligt, og i kommer hjem med gode nyhedder..

    men god bedring med ham..


  • #6   17. mar 2010 Hejsa alle sammen smiley

    Retur fra Dr. Dyr som helt klart mente det var en forvridning / forstuvning af højre skulderleds muskler/ ledbånd.

    Hun gennem prøvede alle hans led og det var kun ved skulderleddet at han reagerede , både ved tryg på leddets bånd og rotation af leddet.

    Han er nu sat på ro ro ro og smertestillende de næste 3 dage , hvis det ikke hjælper eller der kommer tilbagefald , skal jeg komme igen.

    Men en labrador tænker kun på 2 ting og den ene ting er mad hehe

    Da vi kom ud fra konsultationsværelset kunne Simba lugte en tæve i løb og så tog fanden ved Simba , som både trak /løb og hoppede rundt for at komme tæt på den lækre pige hehe

    Så nu kan jeg så slappe af med god samvittighed ,de næste dage med lufteturene , passer meget godt sammen med at jeg skal flytte og ikke har så meget tid til at dappe rundt i naturen.

    Så alt ok igen


  • #8   17. mar 2010 Det var da dejligt at høre at det ikke var "værre", at der er bedring forude :o) Selvom det selvfølgelig gør ondt nok på ham så går det jo heldigvis væk igen :o)
    Og som du selv skriver så passer det jo meget godt ind i flytteprogrammet,,det fjerner også lidt af den dårlige samvittighed over at du ikke lige har 14 timer til lufteture :o)
    Pøj pøj både med Simba og flytning :o)


  • #9   17. mar 2010 Hulebjørnen og alle jer andre :

    takker for jeres omsorg for min bedste ven Simba smiley


Kommentér på:
Simba humper

Annonce