1.871 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Erfaringer med robotstøvsugere Erfaringer med robotstøvsugere

Hej,

Jeg overvejer at købe en robotstøvsuger, som kan hjælpe lidt med at støvsuge alle hundehårene. Er der nogle der har erfaringer med sådan en? Evt kan anbefale en?

Jeg leder efter en der er både effektiv og ikke er alt for dyr smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med robotstøvsugere
  • #1   17. mar 2010 Det er guds gave til hundeejeren :o)

Ej, jeg har en Romba, og er rigtig glad for den, den sørger for at der aldrig ser rigtig beskidt ud hos os :o)

• #2   17. mar 2010 Jeg har næsten lige købt en roomba , og jeg elsker den : )
    jeg gav vist nok lidt under 3000, og om det er for dyrt ved jeg ikke, men jeg synes det er en kæmpe hjælp!

• #3   17. mar 2010 Ohh den er jeg også forelsket i :o)

• #4   17. mar 2010 en robotstøvsuger er vejen frem. vi har en rumba til 2500 den gør det lige så godt som vores normale støvsuger, men samme tid med den støvsuger underholder den også hunden. da tiger elsker at lege med den:-D

• #5   17. mar 2010 Årh har en lidt historie med sådan en smiley Min onkels am bulldog som var 6mdr havde været alene hjemme. Den var så brudt ind i stuen hvor støvsugeren kørte. Så var stakkels Thos (hunden) blevet dårlig og havde fået sprutmås, inde stuen. Så da min onkel kom hjem og så robotstøvsugeren havde bonet hans nye trægulve og fine tæpper i thor bæ, var han ikke særlig begejstret. Sikke et syn smiley

Men de er SÅ smarte de støvsugere! hvis ikke lige hunden sætter en "stopper" for rengøringen smiley

• #7   17. mar 2010 Den eneste ulempe er at når man først har haft en tror jeg aldrig at man kan leve uden igen :o)) Vi er SÅ glade for vores :o)

• #8   17. mar 2010 Uha, det virker næsten som om jeg bliver nødt til at købe en !! hehe..

Men 3000 kr, det er godt nok lige i overkanten til mit budget!.. Men jeg har på fornemmelsen at man skal op i den prisklasse for at få noget der virker..

Hvilken model er den bedste? Jeg forestiller mig at den der hedder Roomba Pet er god til hundehår smiley

camilla K: Tak for linket!! Men jeg kan ikke trykke på noget på hjemmesiden? Mærkeligt smiley

• #10   17. mar 2010 Det virker stadig ikke.. hmm.. Underligt smiley

Men, jeg tror jeg køber den model der hedder Roomba 563 pet - er der nogle af jer der har den?

Vi bor i en 3 etagers lejlighed, hvilket betyder mange trapper - kan de programmeres til at undgå trapper?

• #11   17. mar 2010 Jeg fik en rommba 563 pet, og den var rigtig god, men lige den jeg fik var der noget galt med, man kan jo altid være uheldig, men den var rigtig god, men så fik jeg en 581 i stedet tror jeg nok den hedder, og fik det tilbehør med der havde været til 563, men jeg synes 563 var god, det jeg lige fik prøvet. der kan jo altid være en fejl, så tog ikke så tungt jeg måtte bytte en gang, og som mange andre her inde kan jeg virkelig ikke fatte jeg har kunne leve uden : )

• #12   17. mar 2010 ps de har sådan en føler så de ikke kan falde ned af trapper, så smart : )

• #13   17. mar 2010 Super! Ærgeligt at der var fejl på den - jeg må krydse fingre for at jeg får en uden fejl smiley

Larmer de?

• #14   17. mar 2010 Nicoline J, Hehehe jeg kan lige se det for mig, puha den var ikke sjov at gøre ren igen.

• #15   17. mar 2010 Nicoline J

LOOOOOOOOOOOOL

• #16   17. mar 2010 Jeg har også en, men jeg har et ældre hus med sådan nogle "mellemstykker" /karme ved hver dør og den kan ikke køre over dem, så det er lidt en and for mig at have sådan een desværre..

• #17   17. mar 2010 har lige været væk, jeg synes ikke den larme særlig meget, synes også en almindelig støvsuger larmer, så synes det er lidt svært at svare på smiley
    Min plejer at køre rundt, når jeg er ude at gå tur : )
    Den kan programmers til at støvsuger på den tid af dagen du bestemmer, eller du kan bare bare sætte den i gang, jeg kan bare bedst lide selv at trykke på knappen, så har jeg sikret mig den ikke støvsuger noget, der ikke skal støvsuges : )

• #18   19. mar 2010 Mange tak for nogle gode svar!

Jeg har købt mig en Roomba 563 Pet - den er super ! den kører godt nok fast på vores stole, og har det med at køre halvt ud over kanter og sidde fast. men så skal den bare ha en skub og så virker den igen..

den kan anbefales smiley

• #19   19. mar 2010 Er den mere underholdende en tvèt? ;o)

Kommentér på:
Erfaringer med robotstøvsugere

Annonce