{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agililty...
  • #1   24. mar 2010 Ja man kan godt gå til agility med en blandingshund :o)
    Tror det bliver rigtig svært med snor på.

• #2   24. mar 2010 Ja man kan saktens dyrke agility med en blandningshund.

Nogle steder laver man nogle øvelser med snor på. Men gennerelt skal din hund være så lydig at den saktens kan samarbejde med dig uden snor på og med mange andre hunde omkring sig. Når man kommer lidt videre i sin træning har hundene aldrig snor på under træning.

• #3   24. mar 2010 Kunne godt være at det var det samme som udstillinger, at det kun er de 'fine' hunde der kan smiley

Hmm... Bailey er bare en spasser i indkald, men kunne rigtig godt tænke mig måske at starte, men er jo bare noget lort hvis det skal være uden snor...

• #4   24. mar 2010 Jeg er lige startet til agility med min Freja.... hun er heller ikke helt sikker i sit indkald, men jeg ser på det på denne måde: det bedste sted for os at arbejde videre med det, er på træningspladsen.....

Start du bare... det skal nok gå godt, og Bailey skal nok lære at holde sig til dig efterhånden som jeres samarbejde bedres smiley

• #5   24. mar 2010 Liselotte:

Uhhh, er bare SÅ usikker på ham i indkald....

* Terravirtus Chatura *

Han er god nok i al anden lydighed, bare ik indkald... Jo hvis der ik er andre hunde i nærheden smiley - Men det bliver nok svært at undgå smiley

• #6   24. mar 2010 okay, så et andet spørgsmål...

Er det for sent at starte alm træning med en hund når den er 1 ½ år gammel?

• #7   24. mar 2010 Du kan sagtens løbe AG med bl.a. hund. Hr selv løbet konkurencer men bl.a. hund i flere år.
    Men både hund og føre får langt mest ud af det uden en snor der let kommer i vejen.

• #8   24. mar 2010 Nej da. Hunde kan lære hele livet, så begynd endelig på et træningshold og få mere styr på indkald. Det vil gøre det langt sjovere og løbe AG.

• #9   24. mar 2010 Nej 1½ år er helt perfekt en alder at starte med.

Tror kravene til hundene er lidt forskellige i de respektive klubber. Hvor jeg træner i Odense skal hundene op til en før-agility (lydighedsprøe) før de starte til agility. Så her skal der være ret godt styr på lydigheden før de starter til agility.

• #10   24. mar 2010 de hunde jeg har løbet agility med var heller ikke 100% i indkaldet, men det lærte de rigtig hurtigt fordi de syntes det var så sjovt. Jeg har oplevet at mange hunde til agility træning ikke var 100 % i indkaldet og i starten havde vi en del forstyrrelser med hunde der løb over til andre hunde, men det blev hurtigt bedre da hundene blev så optaget af at løbe. jeg synes du bare skal starte, den eneste måde at lærer indkald på er jo at træne det.

• #11   24. mar 2010 Ja, I har måske ret smiley

Kommentér på:
Agililty...

Annonce