{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På jagt efter halsbånd
  • #4   24. mar 2010 Ulla, er det stofhalsbånd??
    Har kigger lidt på dem, (hvis det er dem jeg tænker på) og de der lækre ud...

Karia Dem uden sten synes jeg faktisk godt om, Min hund er ikke en bling bling hund, så vil min kæreste ikke gå med ham, he he he ! Tak for idéer

• #5   24. mar 2010 - Her er der nogle som er meget fede, og fede farver : )
    http://www.smileydog.dk/shop/halsbaand-22c1.html?gclid=CJq07t6q0qACFUgf3wodEydDzw

- Her er der også mange fede:
    http://www.4hotdogs.com/templates/group.asp?GroupGuid=14&GroupName=HundeHalsb%E5nd

- Ellers er der Buddy Belt halsbånd - De er lækre bløde, og findes i en del fine farver.

- Havde jeg haft større hunde havde jeg brugt dette halsbånd, synes det er kanon lækkert:
    (link fjernet)

: )

• #7   24. mar 2010 Ja der er rigtig mange fede, men kan bare ikke vælge smiley Derfor ville det være fedt hvis der var nogen der kunne forslå et smiley Men jeg går på jagt, det haster ikke, Morris har et par forskellige, men det ene er sort, det andet er mørkeblåt... Lidt kedeligt nu det snart bliver sommer smiley

• #8   25. mar 2010 http://www.minxdesign.se/

Her kan du få dit helt egen halsbånd :o) Har selv købte der fra og de er rigtig fine!! Så får du et halsbånd ingen andre har.

• #9   25. mar 2010 wauw Maj-Britt de er fine, måske lidt for brede til Morris !!Men vil hel sikkert lige snuse lidt rundt derinde smiley Tak

• #10   25. mar 2010 Majbritt: Wow de er lækre!
    Er de holdbare nok - jeg tænker at jeg har en stor hund som ind i mellem godt kan trække kraftigt i snoren?
    Kan de klare en vask i hånden?
    Og spændernde også stærke? Plastic eller metal?

Ja jeg spørg lige dig for synes ikke jeg kan finde noget på spænderne derinde smiley

Hvad måtte du slippe inkl. fragt?

• #11   25. mar 2010 Enig, hvordan er kvaliteten?

• #12   25. mar 2010 Plast spænde kan jeg se smiley Det hjælper at åbne øjnene.

Men vil stadig gerne høre om kvalitet og vaskbarhed og sådan smiley

Tror jeg skriver til dem og høre om det kan lade sig gøre at få en D ring på begge sider af spændet, så belastningen ikke ligger på spændet.

De er godt nok super flotte!

• #13   25. mar 2010 Fantastisk majbritt dem har jeg ledt efter længe! kender en med en irsk ulvehund som bruger dem og de er super solide og printet holder godt.

• #14   25. mar 2010 Jeg er da helt i dilemma nu... skal jeg prøve mig med halvkvæl i stedet for spændet?

Hvad er fordelene og ulemperne ved dem?

Fraya har altid haft halsbånd med fast spænde (ligesom bæltespænde, aldrig klik)... og altid af metal...
    Har aldrig rigtig stolet på klikspænderne... hehe

• #15   25. mar 2010 Nala har altid haft halv kvæl, og det synes jeg fungerer ganske udemærket, men her efter hun er blevet større synes jeg ikke det sidder ordentlig på hende. Men hun har jo også en stor "manke" omkring halsen med meget pels og sådan.

Men ellers synes jeg det er rigtig godt.

Nogle der ved sådan ca. priser derinde? Vi har altid sele på nala når vi går, men kunne godt tænke mig at have et halsbånd hun kan få på når vi er andre steder, hvis hun nu skulle stikke af, så hun kan have hundetegn på.

• #16   25. mar 2010 hmmmm det halsbånd jeg bruger til hverdag er med plastik klikspænde, det er ganske stabilt!

Har også overvejet halvkvæl, men Morris går pænt i snor (efter laaang træning), så ved ikke om det gør nogen forskel hvad jeg bruger til ham, !!

Kender ikke til den, men tror måske at det er noget med, at halsbåndet sidder ok løst, men hvis hunden så trækker, strammer det sig ind??? uden at kvæle hunde, da det er "halvkvæl" - ved det ikke!

• #17   25. mar 2010 halvkvæl er bare at du ikke har et spænde, så halsbåndet er så stort at det kan gå over hovedet på hunden, og i tilfælde af at hunden så skulle prøve på at komme væk strammer den ind til samme størrelse som et almindeligt halsbånd, så den ikke kan trække hovedet igennem mere.

Det er på ingen måde at sammenligne med almindelig kvæl. Hvis hunden ikke trækker eller noget, har den jo bare et helt løst halsbånd på, som på ingen måder generer.

• #18   25. mar 2010 Fraya går som regel også pænt - men hvis der kommer en kat eller andet smådyr forbi - så slår hun opdragelse/hørelse fra til den er ude af syne. (vi træner stadig på det)

Så i de situationer trækker hun til.. og med 33kg så er det lidt kræfter bag.. så det skal holde...

Hun går aldrig med halsbånd andet end når vi er ude og træne eller gå. Aldrig hjemme...

• #19   25. mar 2010 Same here! Man skal bare være sikker på at det holder! Jeg har aldrig oplevet at det ikke har holdt, men min hund har nok heller ikke så mange kræfter som din smiley

• #20   25. mar 2010 Nanna: Jeg har dem til mine cavaliere i den smalle udgave (smalt bændel og ½ cm. for på begge sider) - de er ikke for store.

Heidi: Jeg har halvkvæl, så ved ikke, hvordan kvaliteten af spænderne er, men måske kan du få hende til at sy 2 D-ringe i.
    Kvaliteten er god! Selve det stykke bændel, der udgør halsbåndet, er af super kvali og syningerne virker stabile.
    De kan vaskes i hånden og hunden kan bade med dem (men de kan være lidt længe om at tørre)

• #21   26. mar 2010 Hmm.. på mange af billederne er foret helt blankt... så tænkte det nok var det der voksdug halløj hun har på siden. Men der er slet ikke alle de mønstre?

Gå ud fra at den første kategori med stof, er ganske alm. bomuld?

Min kæreste synes i øvrigt det er ALT for fancy og farverigt. Han siger "sort sort sort"... jeg har en sort hund, så nej altså.
    Hun skal da ha et festligt og farverigt halsbånd! Iiiih mænd altså haha

Kommentér på:
På jagt efter halsbånd

Annonce