{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Kan næsten ikke vente. {{forumTopicSubject}}

Jeg får min lille vuffer imorgen, er totalt rastløs og har det ligesom en lille pige dagen inden juleaften. smiley
Jeg er endda begyndt af vaske tøj!
- Er der nogen der har nogle gode måder, man måske kan dæmpe det lidt ned med, for det går ikke jeg går rundt og ligner en lille pige der er i tivoli. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan næsten ikke vente.
  • #1   26. mar 2010 Lav en masse ting der optager dig smiley
    Løb en tur, tag ud og shoppe, gør rent, se nogle film eller lign. smiley

• #2   26. mar 2010 GOD idé.
    Det er ihvertfald bedre end at begynde at smide alle kærestens skrammel ud. Haha. smiley

• #3   26. mar 2010 Ha ha ja sådan er det… Da vi skulle have Zena inviterede jeg gæster til aftenen før. For så kunne jeg koncentrere mig om at lave mad og gøre rent. Jeg tog også ud og handlede ind til en hel uge – der kan hurtigt opstå konflikter om hvem der skal blive hjemme hos den lille ny, og hvem der skal køre smiley Tillykke med det! Og held og lykke smiley

• #4   26. mar 2010 Svejgaard : Fra en privat i Århus. smiley
    Anja: Taak. smiley Vi har allerede ventet 14 dage nu, så det er bare blevet hårdere og hårdere. Nu har jeg lovet min veninde at køre hende til lægen, så går der lidt tid med det. smiley
    Det er helt vildt hvor meget man kan gå i barndommen igen ang. sådan noget. smiley

• #5   26. mar 2010 Jeg var også helt vild da jeg skulle hente min tæve den gang smiley
    Kan godt huske det!
    Og der var lang vej der op, 1½ time i bil, hold da op turen var lang! smiley hehe!

Held & lykke med vapsen smiley

• #6   26. mar 2010 Belinda: Det tager også en halvanden time til Århus herfra, men jeg har heldigvis fået min kærestes forældre til at køre, så skal ikke selv, ellers ville jeg få et par fartbøder på vejen. Haha. smiley
    Tak, glæder mig helt ekstremt!

• #7   26. mar 2010 Ja jeg kørte selv, der var heldigvis mortorvej det meste af vejen, så smiley
    Jeg kørte nok også de 140 tror jeg smiley
    Og nu bliver min lille pige 1 år, her 17 april smiley som tiden går!

• #8   26. mar 2010 Det er squ svært at lade være, når man glæder sig sådan. Hehe. smiley
    Jeg er bare allermest bange for han ikke kan lide at være her eller sådan noget. smiley

• #9   26. mar 2010 Jeg synes du skal være ligeså vild og skør som du har lyst til smiley Nu har du en grund til at være skør og rastløs, så er det med at udnytte det smiley Kan godt forstå du glæder dig, jeg havde også vandret huset tyndt hvis det var mig som skulle hente hund i morgen smiley Tillykke med det..

• Celia A
    Celia A Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 57
    #10   26. mar 2010 Altså der er næsten 2 mdr til jeg får min hund og alligevel er jeg vildt spændt og er næsten ved at købe alt der kan købes til en hund ! Og jeg har ikke engang set hvalpen på andet end billeder endnu smiley

• #11   26. mar 2010 Ha ha jeg kan godt huske hvordan det var. Da vi havde besøgt Charlie første gang begyndte tiden også bare at gå SÅ langsomt. Jeg havde besluttet mig for at vente lidt med at købe ting til ham. Synes jo ikke at der var grund til det tre uger før han kom. Så jeg ventede i evigheder inden jeg blev NØDT til at købe en bamse og et hundetegn. Tænk så var der kun gået en lille uge siden jeg så ham. Og ja den sidste dag er MEGET lang. Men vær du bare skør som de andre også siger. Det er jo kun positivt.

• #12   26. mar 2010 Vi har også fået købt alt han skulle have, incl. lidt mere. smiley Det har godt nok været svært at stoppe igen. Hehe. Går igang med 3 gang vasketøj nu, opvaskemaskinen og så tror jeg den står på en gang Band Hero bagefter. Hehe. smiley
    Det har faktisk hjulpet meget på min utålmodighed at sove med et tæppe jeg har købt til ham, så det lugter af mig. smiley

• Celia A
    Celia A Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 57
    #13   26. mar 2010 Håber det bliver godt at få ham hjem smiley
    Altså jeg får min d. 21 maj og tror jeg bliver helt ustyrlig en uge op til ! smiley

• #14   26. mar 2010 Det håber jeg virkelig også, er virkelig nervøs for han ikke kan lide at være her eller sådan noget. :S
    Det går helt amok, har ikke prøvet noget lignende siden jeg var lille og det var op til jul. smiley

• #15   26. mar 2010 Jeg er sikker på at han godt vil kunne lide at være hos dig smiley Du lyder til at du bare gerne vil ham det bedste og har en masse kærlighed at give af smiley Så det skal du ikke være nervøs for smiley

• #16   26. mar 2010 HÅBER jeg virkelig også, ville godt nok få det dårligt hvis han ikke kunne lide at være ved os.

• #17   26. mar 2010 Så længe at i ikke giver ham en grund til ikke at ville være der, så vil han bare elsker jer ubetinget smiley Sådan er hunde nemlig, hvis de får mad, vand, kærlighed og aktivering, jamen så trives de smiley

• #18   26. mar 2010 Det håber jeg virkelig! smiley
    Han får det som blommen i et æg, hvis han vil ha det. smiley

• #19   26. mar 2010 Han får det skønt smiley Jeg glæder mig til at se ham når han engang er faldet til og du har nogle billeder af ham smiley

• #20   26. mar 2010 Der ligger allerede billeder af ham herinde, bare på avlerens profil. smiley
    Tæven hedder Lili. smiley Der ligger billeder af alle hvalpene og den heldige vinder er baloo. smiley

Kommentér på:
Kan næsten ikke vente.

Annonce