{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Forelsket søløve!!! {{forumTopicSubject}}

Idag var jeg på stranden med min familie, de der 2benede nogen..Vi hyggede, samlede skaller og tissede i strandkanten..Pludselig der ud af sivene kom der en først utydelige hundeagtig en med grålige farver...Men da skikkelsen kom lidt nærmere kunne jeg med mine rigtig gode hundeøjne se, at det var en anden søløve!!! Jeg har aldrig set noget så smukt! Luffe hedder hun, er GD som jeg, lidt ældre men modne damer er ikke af vejen! Jeg, en ungersvend på1 år er nu forelsket og jeg håber meget at vi ses igen...Vi legede sammen, mens det stadig var solskin og nød blæsten, lidt reserveret men jeg er jo heller ikke ligefrem en gentlemaan endnu..SUK hun var dejlig og her troede jeg, at jeg var den eneste søløve på amager.....Bare lige et lille forelsket suk herfra...Ps. har forøvrigt sovet lige siden i eftermiddags, det er hårdt at være forelsket..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forelsket søløve!!!
  • #1   8. apr 2006 Hey brormand - sikke du kan hva - forelsket - tjaaa det blev jeg i Idun da jeg var 10 uger gammel og er det stadig den dag idag - det er bare vidunderligt at have det sådan ;o)
    Tillykke med det Battie - Hehe

• #2   8. apr 2006 takker brormand....Jeg svæver på en lyserød sky og de store hunde er slet ikke efter mig mere når jeg sover!!!*LOL*

• #3   8. apr 2006 Hehe ;o)

• #4   8. apr 2006 Indtil videre...*GG* skal vi ikke i fællesskab prøve at arrangere det der GDtræf? Ku sgu da være sjovt med aviser eller ligende og tv2..Så kan DKK fandme lære det...

• #5   8. apr 2006 Griner - Ved ikke om det er noget de gider dække ;o)
    Men træffet skal nok komme op og stå - smiler

• #6   8. apr 2006 Det kunne være vi skulle arrangere et fejlfravetræf og informere om DKKs regler for lov til aflivning af disse? Bare lave lidt ballade, ikke fordi jeg er gammel røstrømpe..*LOL*

• #7   8. apr 2006 Ja den med aflivning af fejlfarve er grotesk - men men - man skal passe på hvor man træder ;o)
    Desuden er det ikke Dkk regler - men noget Grand danois klubben står for - men mener ikke man SKAL aflive dem - der er bare mange der gør det - smiler

• #8   8. apr 2006 Joh joh, men det er stadig okey at gøre det, DKK støtter jo op omkring det...Ellers kunne GDklubben jo ikke være med i klubben! Op i r.... hvor man træder hvad kan der ske? Vi mister stamtavlen? *LOL* som vi ikke har..Næhh du, jeg tror det ville være godt folket i DK blev oplyst lidt. Alle vi siger det til bliver meget forundret og gale over at man har ret til at aflive en sund hund fordi farverne ikke er korrekte. Altsååå det er jo ikke fordi jeg plejer at lave ballade..*SSS* og *LOL*Bare lidt af en bralrerøv der altid har kæmpet for de svage..

• #9   9. apr 2006 Jeg kan sagtes følge dig - og faktisk har det undret mig længe hvordan det kan være at harlekin farven er godkendt når de har meget sygdom og arvelige gener de giver videre til hvalpene - men det bliver jeg måske klog på en dag - eller - ved det ikke...
    Men synes ikke jeg har lyst til at lave ballade over det - det må de om... smiler

Jeg har også hørt rigtig mange sige at det er synd at de bliver kaldt fejlfarve - men tjaa - har valgt at købe en hund uden stambog - så jeg er egentlig lidt lige glad med om folk kalder det en fejlfarve eller ej - hunden er lige dejlig af den grund ;o)

Kommentér på:
Forelsket søløve!!!

Annonce