{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev hundene hentet.
  • #2   31. mar 2010 Hehe nej, min hund skal passes i påsken og jeg tror også jeg kommer til at savne ham selvom det kun er en dag...

  • #3   31. mar 2010 Ork nej - Hvis min kæreste fx er på tur med hundene og jeg sidder herhjemme alene, synes jeg også det nærmest giver ekko i vores lille lejlighed! *GG* Der er ALT for tomt uden hundene!!! Men glæd dig over at det kun er for en kort tid du skal undvære dem : )

  • #4   31. mar 2010 Iih nej du er slet ikke pylret. Xenia og Santos var også på "ferie" hjemme ved mine svigerforældre i weekenden da vi havde hanhunden hjemme og savnede dem også blot et par timer efter de havde hentet dem(=

  • #6   31. mar 2010 Anniesofie: det er jo noget man er nød til at lære, så man også kan tage på ferie uden at gå og have ondt i maven over det. Det er også en del af det at have hund (=

  • #10   31. mar 2010 Jeg er enig med Anniesofie i dét : )
    Vi har endnu ikke haft hundene passet én eneste gang - Selvom mine forældre meget meget gerne vil, og pigerne ville have det som prinsesser hos dem!
    Jeg ville ikke få den samme glæde ud af en ferie hvis jeg skulle undvære hundene - Så enten skal de med, eller også er der ingen ferie : ) Harzen er forresten et godt sted at tage til når man trænger til ferie, men ikke vil undvære hundene :')


  • #13   31. mar 2010 Jeg er så bare af samme holdning som Maria. Hvis man ikke vil tage på ferie uden hunden, eller uden at have det dårligt over det synes jeg ikke man burde have hund. Jeg savnder også mine når vi er afsted, men nyder da at komme på ferie uden dem.. Og ved de har det godt. Det bunder jo i om man er tryg ved det sted de er henne og blive passet.

    Hvis man ikke kan tage på ferie uden hundene er man ved at være for bundet af dem, og burde overveje om man ikke skulle prøve det en weekend. Det er også sundt for hundene..


  • #14   31. mar 2010 Sikke dog en omgang pjat Michelle!
    ''Hvis man ikke vil tage på ferie uden hunden, eller uden at have det dårligt over det synes jeg ikke man burde have hund.''
    Det er sku da op til folk selv om de vil tage på ferie uden hunden eller ej - JA alle kan overleve en ferie uden sin hund, men ferien ville for mig ikke være lige så glædelig som hvis jeg havde hundene med! Så hvorfor skulle jeg tage på ferie uden dem, når vi nyder vores ferier MED dem?
    Det skal du da ikke vurdere gør os til dårlige hundeejere! Ej undskyld, men dét synes jeg altså var en dum udtalelse..


  • #15   31. mar 2010 Ann-Sophie: neej det er jo bare min holdning og den fastholder jeg skam. Jeg synes ikke hundene skal "ødelægge" ens liv med kæreste, familie eller hvad man nu har. Hvis jeg vil på ferie med kæresten og det kun skal være ham og mig tager jeg absolut ikke hundene med, for så kan man da lige så godt være hjemme. Ja når vi f. eks bare skal i somemrhus i Danmark finder jeg da et sted hvor hundene kan komme med, men hvis jeg skal til udlandet bliver de passet. Det har de kun godt af.. Det er måske derfor nogle hunde bliver så pylret og ikke kan/vil noget som helst uden deres mor og far er med..

  • #16   31. mar 2010 Michelle - Dét tror jeg såmænd ikke altid hænger sammen. Mine ville fx klare det helt fint at blive passet ude (altså ved mine forældre, ALDRIG i pension), men det ændre ikke på at MIN ferie ville blive langt forringet hvis jeg skulle undvære hundene. Ergo, hundene kommer med når vi skal på ferie - Hvorfor skulle nogen have ondt i numsen over dét, det er jo vores eget valg?
    At jeg ikke tager på ferie uden mine hunde gør på INGEN måde mig til en dårligere hundeejer, overhoved!


  • #17   31. mar 2010 Når jeg snakket om at de bliver passet er det også KUN familie. kunne aldrig drømme om at sende dem i en hundepension. Jeg har heller ikke ondt bag i over det. Men hvorfor ikke lære at give slip? Det er ligesom de mødre der ikke vil sende deres børn på ferie andre steder, fordi de vil savne og tænke på dem for meget.

    Jeg siger ikke du er en dårlig hundeejer. Det ved jeg udemærket godt du ikke er. Men rigtig mange folk er alt for bundet af deres hunde hvilket kan ødelægge rigtig meget..


  • #18   31. mar 2010 Michelle - Jamen det ødelægger ikke noget herhjemme, så hvorfor sende dem væk når vi ligeså godt kan have dem med?
    Ville sagtens kunne ''give slip'' og fx tage 2 uger til mallorca, men min ferie ville bare slet ikke blive ligeså god som hvis jeg havde hundene med. Derfor gør jeg ikke dét.. Ikke foreløbig ihvertfald.
    Jeg synes det er sundt at have sådanne et forhold til sine hunde, netop fordi de står én så nær - Ligesom jeg håber jeg får et ligeså nært forhold til mine børn.
    At alle ikke er ens er jo et fact - Men fordi jeg tænker på at få en god ferie og derfor tager hundene med, er jo bare min måde at gøre det på.
    Tilgengæld synes jeg det er lidt ''skræmmende'' hvis ens ferie bliver meget bedre, når man er fri for hundene?


  • #19   31. mar 2010 Jeg tror efterhånden jeg har forstået du ikke ville få en lige så god ferie uden dine hunde som hvis de var med. Fair nok. Ens hunde kan sagtens stå en meget nær selvom man også godt kan undværre dem. Jeg elsker mine hunde overalt på jorden og gør ALT for dem, men jeg kan godt undværre dem i en uges tid. Selvfølgelig savner jeg dem og glæder mig også til at komme hjem til dem, men min mening er bare at det at elske nogen også hænger sammen med at man kan undværre dem et stykke tid.

    Det er det samme med kæresterne. Jeg elsker min kæreste rigtig højt, men man har kun godt af at lave noget hver for sig, eller tage væk fra hinanden på ferie eller andet. Derfor betyder det jo ikke man ligefrem elsker at komme væk fra hinanden eller man ikke kan lide at være i hinandens selskab. Det styrker kun ens bånd. Og det kunne jo være det var det samme med hundene. Det ved man jo ikke før man har prøvet det.


  • #21   31. mar 2010 Annie: det er jo heller ikke det jeg mener, at de bare skal gå derhjemme. Vi var for 2 år siden 14 dage i Tyrkiet. Vi havde to hunde som min far passede. Ja jeg savnede dem da, og tænkte tit på dem, men det er da absolut noget jeg godt kunne finde på at gøre igen. Og vi havde en KANON ferie.



  • #23   31. mar 2010 Det er jo et valg man tager. Jeg har altid været ude at rejse hvert år, og jeg var indstillet på at det ville jeg også selvom jeg fik hunde. Så det gør jeg..

  • #24   31. mar 2010 HOLD da op der er gang i den.
    jeg syntes da godt man kan lade hundene blive passet.
    jeg syntes det er synd at tage en hund med til udlandet hvis det er et sted hvor det er varmt. det har hundene da ikke godt af. mine ville i hvert fald ikke have det godt med al den varme. så vil de heller passes hos mine forældre og deres hunde.
    og sidste år hvor vi var på ski ferie, blev milo passet af mine svigerforældre. syntes ikke man kan have en lille hund med op i al den kulde heller.
    hvis jeg skulle på ferie i danmark ville jeg da prøve og finde et sted de kunne komme med. men ville aldrig tage dem længere væk end tyskland.


  • #25   31. mar 2010 Jeg ved da at hvis jeg havde taget mine daværende to hunde med til Tyrkiet ville de da have omkommet af varme. Man er og bliver mere afhængig af hundene hvis man tager dem med på ferie. I Tyrkiet ville vi ikke kunne ligge ved stranden en hel dag (10-12 timer) for man skal hjem og lufte hundene flere gange. Man kan ikke tage en 2-dages tur i bjergene, for hundene skal jo passes. Man kan ikke ligge og sove og dase hele dagen hvis det var det man ville, for hundene skal igen luftes..

  • #26   31. mar 2010 Ej ok om man har lyst til at få passet sine hunde eller ej har da intet at gøre med om
    man er en god eller dårlig hundeejer, jeg ser mig selv som en god hundeejer og jeg har hverken dårlig samvittighed ondt i maven eller noget som helst andet hvis jeg en sjælden gang får min hund passet. Lige som jeg overhovedet ikke kan se noget galt i at man ikke har lyst til at få dem passet


  • #27   31. mar 2010 Jeg synes det er op til folk selv om de vil have deres hund/hunde med på ferie eller ej - Man bliver ivertfald på ingen måde en dårligere hundeejer af at tage dem med sig!
    Men nu er jeg heller ikke én der er til alt dér der ski-halløj eller charter-halløj - Jeg vil hellere arrangere en ferie efter at vi har hunde med, og så tage den derfra.
    Genere ikke mig at vi ikke kan ligge på stranden i 10-12 timer, eller sove fra morgen til aften.. Synes hundene passer rigtig godt ind i de ferier vi skal på : ) Derfor har vi dem selvfølgelig med!


  • #28   31. mar 2010 Ann-Sophie.. Ja det afhænger jo også af hvilke former for ferie man tager på. Vi er hvert år på skiferie (bortset fra i år) og vi er næsten også i de varme lande hvert år.. Her er hundene ikke med, men når vi så bestiller sommerhus her i Danmark kommer hundene også med, og det nyder de da også (= De kender snart huset ind og ud, da det er det samme kæmpe luksus sommerhus vi tager til, hvor der er plads til hundene

Kommentér på:
så blev hundene hentet.

Annonce