Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  priser på allergitest til hund?
  • #1   5. apr 2010 Ca. 1500 kr for blodprøverne (allergitesten) og derefter omkring 8000 for hypo incl 10 konsultationer/sprøjter hos dyrlæge.

• #2   5. apr 2010 Jeg mener jeg betalte omkring 6-700 for den første allergitest, derefter 1200 for mere specifik allergitest for at finde ud af hvad han specifikt var allergisk overfor.
    Derefter betalte jeg 5500 for hyposensen samt alle de gangen det tog for at komme over til dyrlægen og få hyposensen sprøjtet ind = langt mere end 10 gange.

Så tror det er meget forskellig fra dyrlæge til dyrlæge.

Vil så også sige, at min dyrlæge hver gang gav min hund sprøjten i venterummet imellem et par andre konsultationer og så sad jeg og ventede med min hund i en halv time, i tilfælde af at han skulle få en allergisk reaktion.

Kommentér på:
priser på allergitest til hund?

Annonce