815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

så fandt jeg de vise sten :-) så fandt jeg de vise sten :-)

Min Simba er blevet kønsagressiv efter han er blevet kastr. og derfor lugter dejligt af hunhund i løb.
Dette bevirker at ALLE hanhunde vil humpe ham , Simba bliver tosset og siger fra og så står jeg der med to rasende hanhunde .
Jeg spurgte om hjælp herinde , for hvordan jeg tackler disse situationer når jeg lufter Simba , som altid er i snor.

Af de forskellige råd jeg fik valgte jeg at følge disse to :

- få Simbas opmærksomhed vha. af godbidder ligeså snart jeg så en løs fremmede hund.
- hvis hanhunden nærmer sig Simba og dens ejer er langt væk , råber jeg højt ;

DET HER GÅR IKKE ; MIN HUND ER AGRESSIV , KALD DIN HUND TIL DIG NUUUUUU !!!!!!

( rådet var egentlig , min hund har skab , men jeg kan bedre lide agressiv smiley )

Så kan i nok tro , at de løse hundeejer kan få sat benene i gang sammen med deres mærkelige anråb til deres hunde , som kun har een ting i hoved,

At humpe Simba

Jeg takker mange gange for jeres deltagelse og rådgivning , nu har jeg lært , hvordan jeg bedst kan beskytte min hund imod de andres intimiderring af hans sfære.
Og jeg er sk... ligeglad med om de tror min hund er agressiv , de er fremmede ansvarsløse hundeejer hvis mening om Simba er mig ligegyldig.

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning og rydning af bed 2.230 kr.
  • Fuge ved toilet og vaskmøbel 1.999 kr.
  • Ophængning af 6 billeder, udskiftning af toilet bræt, ophængning af tre væg reoler 1.140 kr.
  • monter aquastop 1.000 kr.
  • Ublocking a clogged drain in the Kitchen 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så fandt jeg de vise sten :-)
  • #1   5. apr 2010 Den virker ikke her... her er folk åbenbart ligeglade med deres hunde...

• #2   5. apr 2010 Husky ;

puha for for en oplevelse der smiley

skal nok huske det til en anden gang , men jeg vil gå meget langt for at min hund ikke bliver intimideret af andre hanhunde.

En af mine kæpheste er faktisk at ;
    Simba ser mig som sin beskytter og leder , og at han så dermed kan holde sig i baggrunden

• #3   5. apr 2010 Husky ;

takker for din ros af mine metoder , altid dejligt at blive bekræftet i at man gør tingene rigtigt.

Jeg tror ´desværre ikke , jeg kan opnå at få Simba dækket af , når de andre hanhunde kommer til ham , for af bitter erfaring , har Simba nu måtte erkende , at de KUN er interesseret i at humpe ham
    ( dette humperi , er først blevet et problem efter Simba er kastr. , han lugter simpelthen for dejligt )

Simba er ingen " underhund " af natur , så jeg er sikker på det er duftene han udskiller , hanhundene kommer ganske enkelt langvejs fra , så snart de for færten af Simba.

Simba kan nu , stå nogenlunde stille ved siden af mig og modtage godbidder og opmærksomhed fra mig og kun rette sit blik kortvarigt mod hanhunden , imens jeg anråber den ansvarsløse hundeejer op.

Men at afdække ham , ville gøre ham til et oplagt mål for den fremmede hanhund

• #5   6. apr 2010 hvad hedder disse piller ?

Hvis det er Klorofyl , har jeg forsøgt uden resultat smiley

Kommentér på:
så fandt jeg de vise sten :-)

Annonce