3.421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tis i sengen Tis i sengen

Spørgsmålet herfra er ikke hvorfor han ar tisset i sengen, men hvad jeg gør bedst for at gøre det hele rent?

Dyner, topmadras blir vasket- men hvad så mere? Det er en kæmpe madras/seng jo- og han har tømt HELE blæren i søvne i nat den lille stakkel.

Det må jo trænge dybt ned i sengen sådan noget tis- adr- skal jeg ud og købe helt ny madras?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tis i sengen
  • #1   6. apr 2010 Det tror jeg at jeg ville gøre, men jeg er også meget sart... På den anden side hvis du har en meget tyk (ca 5cm) topmadras, tror jeg at jeg ville vaske madressen i sengen rigtig godt med rodalon, putte kartoffelmel på, lade det tørre, støvsuge det op også den rene topmadres på igen... Held og lykke...
    Forresten så håber jeg at det går bedre med din hund, jeg har jo fuldt lidt med...

• #2   6. apr 2010 er det spring- eller boksmadras? er den ny eller gammel? tænker lidt at man kunne gennemvæde pletten med rodalon eller urine-off, så den ikke lugter mere og så lade madrassen stå og tørre godt igennem. evt forsøge at vaske pletten af overfladen, så det ikke ser ulækkert ud.

på den anden side, hvis det er en gammel madras, var det måske bedre at skifte den alligevel.

• #3   6. apr 2010 rikke - vi var vist enige smiley

• #4   6. apr 2010 Hvis din hund feks bliver behandlet med medicinen prednisolon eller Medrol, så skal de virkelig tisse meget og hele tiden.

• #5   6. apr 2010 Tak for jeres svar.. Tror det må blive en ny madras kan jeg godt se på det hele- kan ikke lige overskue et større rengøringsprojekt - og madrassen er ikke helt ny alligevel... smiley Hans medicin gr vidst lidt ved blæren, det er 3. nat træk jeg vågner til kæmpe tispøl, dog ikke i sengen før nu. Må jo til at stå op med ham om natten så ...æv..

Rikke : Tak, jeg syns det går sådan lidt op og ned, men på toppen det er han desværre langt fra. Han var helt våd på den ene side af tis da an vågnede- så han må jo virkelig a tisset i søvne og intet opdaget, ellers ville han bestemt eller ikke ha tisset i sengen smiley Men han får også en god dosis Medrol dagligt.

• #6   6. apr 2010 Gitte , ja han er jo på Medrol

• #7   6. apr 2010 Pu ha stakkels lille King og dig selvfølgelig... Håber at han får det bedre...

• #8   6. apr 2010 Køb evt. én af de der vådligger-lagner, som I kan have under det almindelige lagen her mens han er på Medrol. Så slipper I får at det går igennem, hvis det skulle ske igen.

Kommentér på:
Tis i sengen

Annonce