Problemer med Ninka Problemer med Ninka
Hej Folkens
Jeg kunne godt tænke mig og høre hvad i mener om mit problem og evt. kan give nogle råd
Jeg har en Dansk svensk gårdhund ved navn Ninka, hun er meget overgearet og er så overgearet at hun ikke kan lave tillidsøvelser med mig.
Jeg snakkede med mine forældre om Ninka da hun har boet ved mine forældre inden hun flyttede hjem til mig.
De købte hende fra en Kennel på Sjælland da hun var 1 år gammel, jeg undrede mig over hvordan hun kan være så overgearet og hun virker som om hun har tegn på Damp ( ADHD ) hvis en hund kan have den sygdom.
Mine forældre fortæller mig at Ninka blev solgt fra Kennelen da hun var hvalp men det par som købte hende i sin tid ikke kunne styre hende da hun kom i løbetid og derfor valgte at give hende tilbage til den kennel hun blev købt fra, jeg er meget bekymret for Ninka da hun i sin tid kom til mine forældre og også den dag i dag viser tegn på at hun er blevet slået eller underkuet hun krypper sammen så snart vi kommer i nærheden af hende.
Pga. alle de tegn hun har vist har jeg forsøgt at lave tillidsøvelser med hende og prøve at ignorere hende når hun hopper op af en + når vi er ude og gå så kan hun ikke klare at se andre hunde eller mennesker ja hun går helt bananas
Sorry for den forvirrende tekst
Mvh.
Henrik
Hvis en kender en hundeadfærdsterapeut i nærheden af Esbjerg så vil jeg gerne høre fra jer
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 748
Problemer med Ninka