{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Oev en daarlig nat.. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger har jeg har en daarlig nat..

Det startede med at jeg igaar tog ud for at handle og da jeg kom hjem nok 15-20min senere havde Lashes nappet mine Toms Kaempe Skildpadder der stod i deres box.. der var 4 tilbage i boxen og de var alle vaek da jeg kom hjem.. smiley
Som i nok kan se er Lashes jo ikke den stoerste hund i verden og som i nok ogsaa ved er toms skildpadder jo moerkt chokolade saa hun har jo indaget lidt over 100g moerkchokolade af 46%..
Hun viste ingen tegn paa hun var skidt saa jeg skaenkte ikke tanken om at jeg nok skulle faa hende til at kaste op.. men da vi ved 00.30 tiden gik i seng kunne jeg se hun var ikke som normalt proevede med saltvand og salt paa nogen snacks men kunne ikke faa hende til at kaste op saa efter at have vaeret ude og proeve og lave en lille poop gik vi ind og jeg ringede til min dyrlaege..
hun sagde det var forsent at faa hende til at braekke sig da det allerede var 9 timer siden intagelse saa jeg var noed til at holde godt oeje med hende og hvis det blev vaerre skulle jeg ringe igen..

Har vaeret ude med hende hver eneste time siden da indtil kl 5.30 hvor hun fik lavet en poelle og virkede noget mere frisk saa har vi faaet os saadan lidt on-off lure ind imellem.. jeg tjekkede hende igen og igen for om hun nu trak vejret og hvordan hende hjerte rytme var.. heldigvis er det tilbage til naesten normalt igen..

Hun skal scannes paa ny i naeste uge, da hun venter hvalpe.. bare saa vi kan se om de klare denne tur eller ej.. jeg haaber de gjorde men paa den anden side er der jo ikke noget at sige til hvis de ikke gjorde..

Hader lidt mig selv for at have glemt den box med skildpadder og vil i fremtiden ALDRIG nogensiden glemme saadan noget igen.. har hele natten vaeret saa bange for at miste Lashes.. (hvalpene har ingen betydning saa laenge min guldklump har det godt)

Ville bare gerne lige af med det.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oev en daarlig nat..
  • #1   9. apr 2010 Årh nej da smiley
    Godt hun har det bedre smiley

• #2   9. apr 2010 Puha, sikken en grim historie. Godt at din guldklump har fået det bedre, og som du selv skriver, så må det være med hvalpene som det er.

• #3   9. apr 2010 nemlig.. ringede til min mor i nat kl 2 total graedefaerdig over det og sagde at saa laenge Lashes klare den er jeg fuldstaendig ligeglade med hvalpene.. hvalpene kan hun jo ogsaa faa i hendes naeste loebetid hvis det er..

hun er nu tilbage til sig gamle jeg og virker rigtig frisk.. har spist og ligger nu og hygger sig i solen med katten smiley

er saa glad for det fik en god udgang det kunne jo vaere gaaet helt galt..

• #4   9. apr 2010 oehe det gjorde jeg jo..
    men ja charlotte i dine oejne er jeg jo sikket en daarlig hunde ejer fordi jeg goer tingene anderlesde en dig.. smiley

• #5   9. apr 2010 saa er jeg bare ikek enhver hundeejere smiley

hun har foer snuppet chokolade og der fik hun daarlig mave og det var ikke saa slemt som denne gang derfor havde jeg det ikke som det foerste i tankerne..

men man laere jo af sine fejl og jeg ved helt sikkert at dette her ALDRIG vil ske igen og hvis det skulle ville jeg med det samme tage til dyrlaege og ikke saa sent efter.. smiley

• #6   10. apr 2010 anne, puha sikke en forskrækkelse godt hun har det fint igen, maya spiste 80 gram chokolade i sommers som hun tog på bordet,jeg havde glemt at tage det væk,maya stjæler nemli alt spiseligt når hun ser sit snit til det, men det var lys chokolade hun fik lidt dårlig mave, jeg ringede til dyrlægen men han sagde at hun skulle have brækmiddel senest en halv time efter og det var for sent,men her gik alt jo godt alligevel, men mørk cho,er jo meget mere farligt for hunde, pøj pøj krydser fingre for alt går godt,

• #7   10. apr 2010 Hun har klaret det saa flot.. nu har hun bare lidt daarlig mave saa fik lidt ris i gaar sammen med hendes mad, saa vi kan faa styr paa maven igen smiley
    Ved desvaerre ikke om de smaa har klaret den men det ved jeg i naeste uge for saa skal hun scannes igen..

• #8   10. apr 2010 Når hunde skal kaste op spiser de græs - salt kan smadre nyrene. Husk det til næste gang.

• #9   10. apr 2010 og hvor finder du graes der kan spise kl 2 om natten? det graes der er hvor jeg bor er saa lavt at man ikek kan faa noget af det af og det er heller ikke det graes jeg ser hunde vil spise...

men skal nok huste den med salten til naeste gang.. smiley

• #10   10. apr 2010 Man kan give hunden brintoverilte (via en sprøjte, en vandpistol, eller anden kreeativ måde). 1 teske pr 4.5-5 kg.
    Hvis ikke hunden brækker sig indenfor 5 min gør man det igen (kun 2 forsøg)

Hvis der er gået mere end en halv time fra indtagelse af gift/chokolade skal man ringe til dyrlægen i stedet - herfra vil opkast ikke hjælpe hunden.

• #11   10. apr 2010 krydser fingre for at hvalpene har det godt det tror jeg på :O)

Kommentér på:
Oev en daarlig nat..

Annonce