Oev en daarlig nat.. {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger har jeg har en daarlig nat..
Det startede med at jeg igaar tog ud for at handle og da jeg kom hjem nok 15-20min senere havde Lashes nappet mine Toms Kaempe Skildpadder der stod i deres box.. der var 4 tilbage i boxen og de var alle vaek da jeg kom hjem..
Som i nok kan se er Lashes jo ikke den stoerste hund i verden og som i nok ogsaa ved er toms skildpadder jo moerkt chokolade saa hun har jo indaget lidt over 100g moerkchokolade af 46%..
Hun viste ingen tegn paa hun var skidt saa jeg skaenkte ikke tanken om at jeg nok skulle faa hende til at kaste op.. men da vi ved 00.30 tiden gik i seng kunne jeg se hun var ikke som normalt proevede med saltvand og salt paa nogen snacks men kunne ikke faa hende til at kaste op saa efter at have vaeret ude og proeve og lave en lille poop gik vi ind og jeg ringede til min dyrlaege..
hun sagde det var forsent at faa hende til at braekke sig da det allerede var 9 timer siden intagelse saa jeg var noed til at holde godt oeje med hende og hvis det blev vaerre skulle jeg ringe igen..
Har vaeret ude med hende hver eneste time siden da indtil kl 5.30 hvor hun fik lavet en poelle og virkede noget mere frisk saa har vi faaet os saadan lidt on-off lure ind imellem.. jeg tjekkede hende igen og igen for om hun nu trak vejret og hvordan hende hjerte rytme var.. heldigvis er det tilbage til naesten normalt igen..
Hun skal scannes paa ny i naeste uge, da hun venter hvalpe.. bare saa vi kan se om de klare denne tur eller ej.. jeg haaber de gjorde men paa den anden side er der jo ikke noget at sige til hvis de ikke gjorde..
Hader lidt mig selv for at have glemt den box med skildpadder og vil i fremtiden ALDRIG nogensiden glemme saadan noget igen.. har hele natten vaeret saa bange for at miste Lashes.. (hvalpene har ingen betydning saa laenge min guldklump har det godt)
Ville bare gerne lige af med det..
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Godt hun har det bedre
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 534
hun er nu tilbage til sig gamle jeg og virker rigtig frisk.. har spist og ligger nu og hygger sig i solen med katten
er saa glad for det fik en god udgang det kunne jo vaere gaaet helt galt..
feb 2010
men ja charlotte i dine oejne er jeg jo sikket en daarlig hunde ejer fordi jeg goer tingene anderlesde en dig..
feb 2010
hun har foer snuppet chokolade og der fik hun daarlig mave og det var ikke saa slemt som denne gang derfor havde jeg det ikke som det foerste i tankerne..
men man laere jo af sine fejl og jeg ved helt sikkert at dette her ALDRIG vil ske igen og hvis det skulle ville jeg med det samme tage til dyrlaege og ikke saa sent efter..
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.290
feb 2010
Ved desvaerre ikke om de smaa har klaret den men det ved jeg i naeste uge for saa skal hun scannes igen..
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
feb 2010
men skal nok huste den med salten til naeste gang..
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Hvis ikke hunden brækker sig indenfor 5 min gør man det igen (kun 2 forsøg)
Hvis der er gået mere end en halv time fra indtagelse af gift/chokolade skal man ringe til dyrlægen i stedet - herfra vil opkast ikke hjælpe hunden.
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.290
Oev en daarlig nat..