{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

udstilling jeg var en idiot! {{forumTopicSubject}}

Dette er lidt en udskyldning... Jeg ved jeg har været en idiot!
Jeg fandt i morges ud af at min tæve var kommet i løbetid... eller rettere sagt jeg fandt ud af det da jeg kom til udstillingen.
Jeg har så lovet en pige at hun måtte gå i barn og hund med min tæve. Dette har jeg fordi hun har super kontrol over tala, har trænet meget med hende og fordi denne lille stakkels 7 årige pige har haft det meget svært.
Hun havde brug for en dag at føle sig rigtig god og jeg kunne ikke rigtigt bare sige til hende at desværre du kan ikke komme i barn og hund nu alligevel...

Jeg fik så at vide at hun var eneste tilmeldte i denne aldersklasse også skulle det jo nok gå alt sammen, tala er jo ikke mærket af hendes løbetid.
Men da vi står i ringen så var der pludselig en mere. hun kom med en samjoide han og da hun skal stille sig bag tala får hun gået så tæt på at hendes han ender med snuden oppe i numsen på min nyløbske tæve. Hun får hannen tilbage med hjælp fra dommeren og da de så skal løbe så får hende bagved startet for tidligt så endnu engang ender den med snotten i talas numse også var løbet kørt! Hun kunne ikke få kontakt med hannen og moren råber efter mig den fandens løbetid...

Ja jeg beklager, men jeg ved at den pige som gik så flot med Tala - en syv årig pige havde 110% kontrol over en 10 måneder gammel tæve som vejede ligeså meget som hende selv. Der var ikke en eneste ting der kunne korrigeres. Så hun havde nok vundet alligevel - men fair var det ikke... Men denne søde pige som gik med tala fik en god dag - en dag hun virkelig fortjente og det betød mere for hende end noget andet... Dagen i dag har for denne pige været vigtigere end jule aften...

Til dig med den hannen... Undskyld det var ikke fair - jeg var en idiot og jeg beklager mange gange!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling jeg var en idiot!
Kommentér på:
udstilling jeg var en idiot!

Annonce