{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

argh {{forumTopicSubject}}

hvor mange gange har jeg ikke brokket mig og folk of deres mangel på liner eller opdragelse.

og hva skete der så idag... eddie bliver angrebet af en anden hund..

hunden kommer susende sammen med en anden hund... det underlige er at de begge havde flexlinerne hængende efter sig... øh kan man ikke holde en 5 kg tung hund (den der bed)... min kæreste holdt den op i den arm..

nå men får man en undskyldning så nej da... manden er rasende på kæresten fordi han slog den... 1 gang... for at på den til at slippe eddie's ben.

nå men kæresten går hjemad bagefter det andet par. og inden han går ind med hunden råber han at de da i det mindste kunne sige undskyld... de ignorere ham fuldstændig så ham måtte råbe højere... eneste svar var at det havde de ikke set..

da han kommer ud igen er de sunket i jorden..

men så nemt slipper de ikke... vi skal nok finde dem og så vil vi have hunden anmeldt..

er så rasende.. ps dette er den korte version hva der skete

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
argh

Annonce