{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Argh!!!!! {{forumTopicSubject}}

brug for et svar nu!
- nogle siger man godt må forlade hunden i 2 minutter og ignorere den piver ( går ikke ind til ham hvis han når at pive ), andre siger man skal ind INDEN den når at pive?

Hvad skal jeg gøre, syntes ikke det går en skid fremad det træning og han halv gør og piver jo!! smiley
Alene hjemme træning sucks smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh!!!!!
  • #1   10. sep 2011 Du skal ind INDEN den når at pive. Men er den begyndt at pive så bliver du nødt til at vente så den ikke lærer at du kommer når den piver ...

  • #2   10. sep 2011 Din stakkel. Nogle er bare velsignet med hunde, som lærer det drønhurtigt, mens andre må kæmpe hårdere for alenehjemme-træningen.

    Hvor længe har du trænet? Og er det ind og ud af hoveddøren, eller har du startet med andre døre i huset først?

    Generelt er det selvfølgelig bedst hvis du når ind, inden den begynder at pive. Dér skal du følge Sannes råd smiley


  • #3   10. sep 2011 Går ind inden den begynder at pive, og hvis den når at pive går jeg ikke ind før efter 5 sekunder den er holdt...
    Mussi - Iha jamen 1 uge og stadig kun 8 sekunder inden den begynder at pive. Pisse træt af det, er jo både under tidspress og vil ikke skulle efterlade en angst hund hjemme smiley han hyler sådan.


  • #4   10. sep 2011 Og han skal ligge ovenpå , bor i hus , og op af nogle trapper og ind på et værelse, det gør det kun mere bøvlet :-).

  • #5   10. sep 2011 og så er det vigtigt når du kommer ind igen bare at gå rundt som om at det jo er det mest naturlige bare at komme og gå hele tiden.

    Du kan i løbet af dagen jo prøve at lukke døren mellem jer til et andet rum, så han ikke forbinder netop det rum med det sted hvor man træner ubehagelig adskillelse. Men det at gå bliver en helt naturlig del af hverdagen uden drama.


  • #6   10. sep 2011 Årh, det er også synd at det går så langsomt. Forslaget med et kødben er en god ide - hvis han bliver meget optaget af det, kan du måske træne med ham, uden at han opdager det..

    Har du prøvet med et babygitter, hvor i er i hver jeres rum, hvor han stadig kan se dig men ikke nå dig? Når han er tryg ved det, kan du evt. fortsætte med dørene rundt i huset..

    Jeg brugte selv et halvt år på at lære min hvalp at være alene - der gik tre uger inden jeg kunne gå på toilettet med lukket dør, uden at hun sad udenfor og ulvehylede.. Det var et helvede!
    Nå, så galt går det forhåbentlig ikke for dig! Én uge er ikke så meget. Lige pludselig rykker det måske smiley


  • #7   10. sep 2011 ligger han på et værelse ovenpå og ikke ved hovededøren??

Kommentér på:
Argh!!!!!

Annonce