380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Så skal vi til dyrlægen!!! Så skal vi til dyrlægen!!!

Ja Fluffy har i længere tid kælet sig enormt meget og hun er tjekker for lopper og skab osv.. Men nu kan jeg ikke se på det længere, da hun har nogen meget små pletter på kinden uden pels på, huden ser helt normal ud under hverken rød eller sår..
Men imorgen skal hun altså tjekkes så vi skal til dyrlægen kl.15.. Og min største frygt er det er foder allergi for det de får nu er det eneste Gizmo kan tåle i sin mave ja og lide for den sags skyld (han er meget kræsen!!) Jeg er godt nok lidt nervøs for hvad de finder ud af!!!!

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skal vi til dyrlægen!!!
  • #1   10. apr 2006 kælet : Kløet

• #2   10. apr 2006 Hvis det er allergi, så ved jeg Olivers kan bruges som allergifoder. det kan de fleste hunde lide :o)

• #3   10. apr 2006 Louise jeg bryder mig ikke om Olivers foder og mine hunde kan heller ikke lide det, de er meget kræsne begge 2...

Jann tak det håber jeg også det er, jeg troede først hun måske havde tør hud så i bad med tøsen og med speciel indkøbt hunde shampoo til tør hud osv men dagen efter var hun igang igen!!!! Nu må jeg se hvad de siger i morgen for hun ser jo stadig pæn ud og med lækker bød pels...

• #4   10. apr 2006 Jann tror ikke det er øre mider for det er hele kroppen hun klør/bidder sig i især hendes forben.. Og hendes øre er meget pæne inden i og hvis det var mider plejer de jo at danne noget sort snavs i øregangen... Den ene kat har haft det..

• #5   10. apr 2006 Jeg håber ikke det er noget alvorligt ....

Knus Inge

• #6   10. apr 2006 Louise - Olivers er bestemt ikke noget allergi foder - lam er allergi venligt men olivers er ikke noget allergi foder!!

Det kan man kun købe hos dyrlægen

• #7   10. apr 2006 Men der er færre tilsæningsstoffer vil jeg give louise ret i, men allergi foder er det ikke.

• #8   10. apr 2006 Jann dejligt at høre han fik det godt igen, jeg håber også det bare er en bagatel som lige kan ordnes hurtigt... Men jeg vil hellere være på den sikre side og få hende tjekket, da jeg først så den ene lille bare plet tænkte jeg straks skab eller hårsækkemider, men det er det heldigvis ikke for så havde det jo bredt sig uden behandling og det har det ikke gjort og der er heller i sår på eller noget....

• #9   10. apr 2006 Marie så er det jo næsten som det vi bruger nu for det er heller ikke konsaveret med alle mulige ting og så er der naturlige olier i så Gizmo har den lækreste pels der ikke filtre og samtidig kan han holde sin vægt hvilke han aldrig har kunne før, så jeg vil helst ikke skifte foder...

• #10   10. apr 2006 har du tænkt på at hun /han ? kan være alergisk over for sit halsbånd , jeg kender det fra hestene nogle kan simpelthen ikke tåle nikkel eller metal spænder .

• #11   10. apr 2006 Jann ja har tænkt på det men nu har jeg jordens mest mærkelige hunde de spiser ikke råt kød eller grønsager!!!! Har prøvet at give dem det men NEJ det ville de sku ikke spise!!!!

• #12   10. apr 2006 Gitte hun går med sele og det er samme mærke og type hun har haft på siden jeg fik hende i maj sidste år.. og ingen af mine hunde har halsbånd på inden for, det er kun på ture, så det burde det ikke være og så ville det jo også kun være i området omkring selen og ikke hele kroppen.

• #13   10. apr 2006 Jann jeg fodre med Regals og det er de meget glade for Gizmo har ikke haft knuder i pelsen siden han startede på det og de skinner og holder vægten og har normal afføring Fluffy 1 gang dagligt og Gizmo fordeler det over hele dagen!!! Det har han altid gjort for hvis man nu løber tør for de dyre dråber så kan man jo altid lægge et andet visit kort!!!!! (jeg sagde de ikke var normale!!)

• #14   10. apr 2006 ok jeg kom bare lige til at tænke den tanke , det er rart at høre at du ikke bruger halsbånd inde , vi andre har jo heller ikke frakken på vel : 0 )

• #15   10. apr 2006 Jann ja det er ikke nemt med 2 så mærkelige hunde!!!! Men man lære at leve med deres særheder!!!!!

• #16   10. apr 2006 Gitte det har du helt ret i... Jeg synes de har bedre af bare at have dem på ude når vi går tur, indenfor er der jo ikke brug for dem og så undgår vi også at de sidder og laver grimme mærker i pelsen...

• #17   10. apr 2006 Jann nej det er kun Peter der har det... Men du skal nok få lov til det endag....

• #18   10. apr 2006 Jamen vi kan da bare finde en dag hvor i er i sommerhuset.. Vi kan jo også køre har jo bil... Lige pt har jeg dog ikke råd til at køre over broen det siger pungen nej til!!!!

• #19   10. apr 2006 Jann nej det er til at overleve... Så langt er der ikke, så det kunne godt ordnes.. Skal bare huske håndklæder til Fluffy for hvis det er i nærheden af stranden så ser vi ikke meget til hende, hun har en ide om der er fisk at fange i alt vand!!!!

• #20   10. apr 2006 Jann tusind tak.. Jeg vil også smutte ud med vovserne.. De har vist guldfisk i øjene... Sov godt..

Kommentér på:
Så skal vi til dyrlægen!!!

Annonce