{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Hvalpemotivation {{forumTopicSubject}}

Et lille spørgsmål jeg godt kunne tænke mig jeres syn på :O)

Vi får en lille ny hvalp hjem om 2-3 uger.. Og vil selvfølgelig gerne starte til noget hvalpemotivation... Jeg har tidligere trænet i DCH og vil gerne fortsætte dette.. MEN der starter jo først nye hold op til august - er det for sent?? Går selvfølgelig igang med miljøtræning og kontaktøvelser så snart han kommer hjem :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpemotivation
  • #1   12. apr 2010 jeg ville i hvert fald prøve og se om der var andre muligheder...jeg ville i hvert fald mindst sørge for at tage ud blandt andre hunde og hvalpe mindst et par gange i ugen.. hvor bor du henne i landet???



  • #3   12. apr 2010 Jeg syntes ikke det er for sent, vi startede først til hundetræning med vores hund da hun var 5 måneder gammel, men inden vi kunne starte hundetræning, miljøtrænede vi hende selvfølgelig, og gik til hundeleg så hun blev aktiveret og blev præsentert for nye og andre ting og lugte.

  • #4   12. apr 2010 Og man kan jo altid selv starte de mest basale ting op hjemmefra, og træne på det. Det gjorde vi også =)

  • #5   12. apr 2010 Har ikke forhørt mig om muligheden for at komme på hold med det samme... Normalt er der fuldt booket i dch køge, så gik bare ud fra at det ik var noget man gjorde...

    Marie - som skrevet starter vi selvfølgelig miljøtræning med det samme... Vi har selv en hund på 7 måneder, og han ska med i hundeskov osv :O)


  • #6   12. apr 2010 hvis du har gået til hvalpemotivation før, så ved du nogenlunde hvad det drejer sig om og kan begynde selv hjemmefra. så synes jeg ikke det er noget problem at vente med at starte hvis der ikke er andre muligheder. men det er selvf optimalt hvis du kan komme til med det samme...

    vores tævehvalp er først lige startet, 8 mdr gammel, men vi har så også 2 andre hunde....


Kommentér på:
Hvalpemotivation

Annonce