933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

p-sprøjte p-sprøjte

nu har vi gået med tanker i at sterilisere vores tæve, da hun jo alligevel ikk skal bruges til hvalpe.. men men, så kom jeg til at tænke på - hva med en p-sprøjte? altså er der nogle som har erfaringer med den? eller evt kan fortælle mig lidt om det gode og dårlige ved den?

på forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-sprøjte
  • #1   15. apr 2010 jeg tror ikke du finder nogen dyrlæger der bruger p-sprøjter mere -- de har vist sig at være kræftfremkaldende

• #3   15. apr 2010 nå det vidste jeg slet ikk? vidste bare at mine forældres gamle hund fik det, og derfor fik jeg tanken, om det evt var en mulighed. p-piller er også skadeligt for dem i længden, er det ikk?

• #5   15. apr 2010 op til MAX 2 år siger flere dyrlæger, men derfor vil jeg ik anbefale det... vores Tæve Nigi fik P-sprøjte og hun endte med at skulle ind og ha opereres og fik fjernet knap 2kg betændelse i underlivet, så hun er jo så steriliseret efter den tur...

• #6   15. apr 2010 det er et meget stort problem med løb. hun bløder simpelthen så meget! det kan enkelte steder være sprøjtet en meter op på væggen? og hun forsøger virkelig at gøre rent efter sig, men hun kan bare slet ikk følge med?

• #7   15. apr 2010 kim s : puha det lyder til at være en hård omgang for hende :s .. bestemt ikk sjovt!!

• #9   16. apr 2010 Jeg har mistet en hund på grund af de sprøjter.Kræft. Så lad endelig vær med og bruge dem.

• #11   16. apr 2010 Jeg ville bare sterilisere hende. Det har jeg aldrig fortrudt.

• #12   16. apr 2010 Det var HELDIGVIS ikke så hårdt for hende som man skulle tro. hun var kun mærket af det i 7dage og det inkl før og efter operation, så hun er en Hårdfør tæve vores Nigi smiley Dyrlægerne vurderede hun havde gået med det i ca et halvt år, men det var først til sidst hun fik ondt... så ingen havde opdaget noget, men heldigvis er hun sluppet uden mén og hun skulle steriliseres alligevel smiley Men hold dig fra de P-sprøjter, få jeres tæve steriliseret hvis i ikke vil ha hvalpe på hende alligevel... det sparer jer selv for en masse penge...

• #13   16. apr 2010 P sprøjte hold dig langt væk fra det!

Det er heldigvis de færrest dyrlæger der vil give dem da de giver cancer.

Derimod kan du få din hund steriliseret via en kikkert operation for yderlig info besøg karlslunde dyrehospital

Kommentér på:
p-sprøjte

Annonce