1.127 visninger
|
Oprettet:
Amstaff Personlighed {{forumTopicSubject}}
Min søster og hendes kæreste skal have en amstaff om ca. tre måneder. Jeg tænkte lidt på dens personlighed, for jeg ved ikke meget om den. Har læst lidt og hørt at den er en god familiehund, med den rette træning. Tror også det er sandt. Men ville rigtig gerne høre noget om amstaffen fra nogen der faktisk har racen.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.889
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
nu er to hunde ikke ens men kan da komme med beskrivelse fra min egen.
Utrolig far-glad. skal helst ligge ved siden af mig, eller oven på mig ( nok fordi hun er min lille baby ) Bevæger sig næsten ikke inden for ! Sover længe . Glad for mad, næsten alt mad, og ting som næsten kan kvallificeres som mad.
aktiv uden for, kan holde til flere timers motion uden problemer.
da det jo er en terrier, kan små tilfælde af selektiv hørelse forekomme.
bare en skøn hund, som tilpasser sig utrolig meget efter sin ejer. der findes ingen som den
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
apr 2010
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
apr 2010
apr 2010
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
Når det er sagt er en am staff en dejlig hund, hvis man kan finde ud af at have den. De kræver en konsekvent men bestemt ikke hård opdragelse.
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 52
men jeg læste i google om ''racen'' og jeg læste oxo om staffordshire bull terrieren og købte en bog. Men en dejlig race, det er helt sikkert.....glæd dig/jer :o)
mar 2010
Følger: 95 Følgere: 90 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 346
Min Tøsen er den bedste !! Hun er rolig inden døre og aktiv udenfor, hun ELSKER vand og er ikke til at drive ind igen når hund først er på stranden
Hun ELSKER mennesker og især børn!! hun passer dem og holder øje med dem, græder de hyler Tøsen, sover de ligger hun for døren og passer på
Min kærste er hendes et og alt og hun ved altid hvornår han kommer ( lidt en 6 sans ) hvis jeg siger hans navn når han ikke er her springer hun op og løber ud til døren og leder efter ham, så her er det forbudt og sige hans navn når han ikke er her for hun bliver så ked når han så ikke kom
Tøsen er lidt usikker på fremmed hunde ( frygt ) vi har arbejdet med en adfærdsbehandler og fundet frem til roden, hun er blevet overfaldet nogle gange og er derfor lidt bange for fremmede hunde. Men så snart hun ser de ikke gør hende noget bliver hun en lille hvalp og løber rund totalt tosset
Tøsen er helt igennem den dejligeste hund og har en ubeskrivelig plads i mit hjerte
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 10
Den Amerikanske Staffordshire Terrier er i dag udpræget forskellig fra sine forfædre. Den gennemsnitlige og typiske Amerikanske Staffordshire Terrier er rolig, troværdig og den mest pålidelige følgesvend man kan ønske sig. Det er en hund med personlighed og en stærk vilje. Den er meget trofast overfor sin ejer, men er absolut ikke reserveret overfor fremmede. I bogstaveligste forstand vil den hilse på alle den møder på sin vej, og den elsker børn og mad over alt på jorden. Det er en energisk hund, som elsker at lege og bevæge sig i det fri. Men den er nem at tilpasse ens individuelle levevis. Det er en fantastisk og herlig familiehund, som knytter sig stærkt til familien.
Amstaff Personlighed