{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Hest KIG ! plz! {{forumTopicSubject}}

Heeej..

Jeg ved godt det her er hundegallri men det kunne jo være jeg havde held mig mig her.. håber jeg lidt da jeg ingen svar har fået på hestegalleri-..

Nu syntes jeg tiden er inde til at finde min prins igen...(hesten)
For nogen år siden kom jeg af med den dejlige dreng.. da min mor blev handicappet og alt blev lidt svære..

Jeg solgte ham til en dame i københavn.. men det nummer jeg har til hende bliver ikk brugt mere..
Så prøvede jeg at søge ham her inde.. hvor jeg fandt ham men han var blevet solgt videre og hende der solgte ham svare mig aldrig på hvor hen..

Så HG nu spørg jeg jer.. Ved i hvor han er ?? !!
HJÆLP MIG! så i søde<3

Beskrivelse:
Navn-Abaldo
Race- anglo araber
køn- vallak
højde-ca. 160-165 cm
født- 1990(Mener jeg)
farve- rød med tre hvide sokker og lang blis

hvis der nogen der ved noget er i så ikke sød a skrive det til mig?? så i virkelig søde
Vil jeg virkelig sætte STOR pris på!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest KIG ! plz!
  • #1   19. apr 2010 håber du finder ham... solgte min fjordhest for mange år siden til en mand, opdager så en dag der går en anden hest i indhegningen, kører hen til manden og spurgte var han var, han var sendt med skibby, og den tur endte på et slagteri..... snøft.... håber du er heldigere

• #2   19. apr 2010 Anne P..Nu har jeg kigget linket .. det var hende der solgte ham.. (som ikk ville fortælle hvor hen)

Jeg har kigget nettet tyndt for at se om jeg kunne finde noget .. men altid uden held:(

tanja J.. puha træls histiorie! Håber ikk det endt sådan for min lille bamse<3 smiley

• #3   19. apr 2010 min sidste hest sendte jeg selv til slagt på sjælland for 2 år siden..... vil ikke ende og stå igen og ikke vide hvad der er sket med den.... håber du finder ham...

Kommentér på:
Hest KIG ! plz!

Annonce