{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Aktivering uden mad (langt) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er en ivrig laeser her paa forum og her med mit foerste indlaeg.

Jeg har desvaerre anskaffet mig en knaeskade, som muligvis ser ud til at vaere alvorlig. Dette bevirker at jeg er ret inaktiv, i oejeblikket.

Min oejesten Chili, en 6-aarig Engelsk Setter blanding er vant til en aktiv mor, og til at blive godt stimuleret og aktiveret.

Mit problem er at jeg mangler aktivering til hende naar jeg er noedsaget til at ligge paa langs med benet oppe. Dvs det skal vaere noget der aktivere hende, uden at jeg skal vaere alt for meget indblandet.

Mad spredt ud, koedben, kasteleg med bamse, gemme godbidder er allerede noget jeg goer. Heldigvis kan Chili ikke blive for tyk (KAN hun sikkert godt, men har ikke taenkt mig at forsoege) saa mad aktivering er ikke det store problem, dog ville jeg gerne have aktivering uden mad, for hvis hun faar ALT for meget laekkert, spiser hun jo ikke sin rigtige mad (kan ikke bruge hendes mad som godbidder, det er ikke fint nok til en smaatspisende froeken smiley

Ved ikke rigtig hvad det er jeg soeger, men haaber paa en masse gode ideer herinde.
Skal lige siges at hun stadigvaek kommer i hundeskov hver dag, saa det er hovedet der mangler stimulering.

paa forhaand tak.
knus Isabel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivering uden mad (langt)
Kommentér på:
Aktivering uden mad (langt)

Annonce