{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Prazsky krysarik / Dvaergpinscher ?? {{forumTopicSubject}}

Hej hunde kendere ..

Nu spørg jeg måske (i manges øjne) dumt, men er altså nød til det ..
Sad nemlig og kiggede lidt rundt på folks forskellige hunde her inde, og vil meget gerne have en forklaring på hvad er forskellene på en Prazsky krysarik og en Dvaergpinscher?

Jeg syntes de ligner hinanden rimelig meget, og ved nogen her inde har forstand på racerne, så kunne godt tænke mig at vide det smiley

Håber nogen vil forklare ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prazsky krysarik / Dvaergpinscher ??
  • #2   22. apr 2010 En Pinscher er pr. definition ikke aggressiv. Så jeg synes det er lidt et forkert billede at give som forskel på de 2 racer.

Der må noget mere konkret ind omkring forskellene på de 2 racer. Det må de der har racerne kunne bidrage med, så jeg venter spændt på at høre om dem.

• #4   22. apr 2010 Det har jeg så ikke, derfor undrer jeg mig.

Ser man på "min" race Dansk/svensk Gårdhund, så har den i tidernes morgen været en terrier. Men for at mildne dens sind, valgte man at blande Pinscher i. Det har tydeligvis været til fordel for racen. Derfor hører den også til gruppe 2 under DKKs inddeling af racer.

• #5   23. apr 2010 jeg har 2 dværgpinscher og de bestemt ikke aggressive, men små hunde som chier og dper osv kan da være lidt hidsige nogle gange,men der er jo stor forskel på at være aggressiv og hidsig.

Kommentér på:
Prazsky krysarik / Dvaergpinscher ??

Annonce