Hej alle, ville bare dele med jer at {{forumTopicSubject}}
Hej alle, ville bare dele med jer at: Min smukke og søde skytsengel Anastacia reddede mit & min 4 børns liv i går, da der var røg nede fra kælderen. Jeg var optaget med børnene og mærkede det ikke, før hun begyndte at gø og gø. Hun havde åbnet døren til kælderen, som var fyldt med røg. Hvis hun ikke havde advaret mig, ...kunne det havde startet en brand, og det var et spm. om sekunder. Troede jeg kunne ikke elsker hende højere, men det gør jeg nu!! Tak kære Gud for at sende mig denne søde engel, følgesvend og loyal ven til at beskytte min familie! Utroligt at tænke på, at der i Danmark findes politikere der arbejder så hårdt for at forbyde denne race : ((, forfærdeligt!
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Men jo vores hunde har fine sanser, så uanset race er de jo dejlige at have som en form for tryghed udover alt det andet de giver os.
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
hun sætter jo bare en af de GODe historier herind i stedet for de
dårlige.....
latin
kæft hvor dejligt hun fortjerner et stort ben
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
det er ejeren ikke hunden...
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 165
J. latin C
dygtig hund
hysted
hvorfor skal du absolut, fremhæve noget som du syntes er negativt, i en ellers go historie? Ikke alle muskelhunde er dræber maskiner! Og det er da dejligt med en historie, med en lykkelig slutning
jun 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 74
Til gengæld har dine kommentarer ødelagt en hel tråd.
Er sgu en dejlig historie. Håber der er købt et ekstra stort kødben til hende:)
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.040
det HAR jo ikke noget med racen at gøre.... tror de fleste hunde ville reagere sådan....
T
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.804
og synes det er fint du netop fremhæver racen, så nogen af os andre kan læse nogle positive ting/oplevelser med den.
Godt at det gik som det gjorde - uha, andet havde da være frygtelig.
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
Synes det er en kanon historie, og du må være lykkelig for din hund lige nu, mere end ellers
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.011
Hvis i nu læser hvad der bliver skrevet, skrives der jo ikke at det er pga racen... Men at hun bare giver udtryk for at hun ikke forstår at denne dejlige race skal forbydes da den har endnu engang har udvist sit værd for dem som familie....
Nogle gange går i altså for meget i flint, når visse racer og deres ejere påpeger noget, der kan ikke trædes et skridt udover jeres linje, så er i der promte...
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.011
:o))
Lige her syntes jeg ikke det har noget at gøre med om man må ha en mening eller ej... Men syntes i overfortolker det skrevne, og reagerer uhøfligt..
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 32
Hej alle, ville bare dele med jer at