{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Åhh hvor jeg savner ham. {{forumTopicSubject}}

Imorgen er det 5 mdr siden jeg måtte aflive Falcon men savner ham lige så meget som hele tiden. jeg ved sq ikke hvordan jeg skal komme mig over mit tab med ham syntes slet ikke der noget der lige hænger sammen. hva har i andre gjort for a få det bare lidt bedre med et tab..

Knus en stadig meget ked a det x hunde ejer

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=25484


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh hvor jeg savner ham.
  • #1   22. apr 2010 Han var en super smuk hund :O) Ved ikke hvordan man kommer sig over tabet af en sådan ven :O( De betyder jo alt for os. Vi giver dem det vi kan, så meget vi kan, men de giver os altid meget mere igen. Det eneste jeg kan sige er at tiden læger alle sår :O(

  • #3   22. apr 2010 Tak ja han var lækker.. hmm ja syntes desværre bare tiden får e til a synke mere..

  • #4   22. apr 2010 jeg har jo bestil ny gennem mig veninde kristine.. men nej man glemmer ham ik bare lige det 100... han vil altid være mit et og alt.. hele mit hjem er lavet til ham. hans urne og hans firgur billeder alt har jeg oppe med ham.. så mit hjem er stadig kun for ham..:)

  • #5   22. apr 2010 Sidder her og tuder har lige set videoen....

    Kan ikke hjælpe dig, for har heldigvis aldrig selv mistet en af mine drenge, men ved den dag kommer en dag at de ikke er her mere... Og de gange jeg kommer til at tænke på det, begynder jeg at græde.... Jeg kan ikke undvære mine drenge.... Det værste ved at have hund er at man kommer til at savne dem så ubeskriveligt meget når de ikke er her mere, det forestiller jeg mig...

    Har hørt fra mange det hjælper at få en ny lille elskling, og tror også det hjælper, det kan jeg da se på folk...

    Føler så meget med dig, hvor må det være ubeskriveligt hårdt:'o(


  • #6   23. apr 2010 Puh.. Kan slet ikke se videoen færdig smiley Føler virkelig med dig.. Kan desværre ikke fortælle dig hvordan du skal komme videre, det er meget forskelligt fra person til person hvordan man håndterer sorg. Men jeg sender dig varme tanker og håber du snart får det bedre..

  • #7   23. apr 2010 Man kommer sig aldrig helt over tabet af en elsket ven ;( Vores tidligere hunde snakker jeg kun meget lidt om - ellers begynder jeg bare at tude...

    For en lille måneds tid siden mistede jeg så mine to prinsesser ;O( Det er uden tvivl det hårdeste jeg har prøvet, da det var ALT for tidligt at de måtte herfra.. Samtidig var det mine første egne hunde..
    Jeg kiggede straks efter ny hund - og skal hente ham om en lille uges tid :O) Det gør at jeg har noget andet at tænke på...

    Mange trøste-kram herfra !


Kommentér på:
Åhh hvor jeg savner ham.

Annonce