9.964 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hundemad for gammelt Hundemad for gammelt
Har lige for nyligt købt en sæk hundemad og har så idag opdaget den faktisk er nogle mdr. for gammelt...
Ved I om det virkeligt er for gammelt og jeg bliver nød til at smide det ud, eller om jeg godt kan bruge det?
0 synes godt om
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Har selv en pose stående der er udløbet, og det er der intet galt med...
Det er jo tørt, og har en god holdbarhed.. Men der SKAL være en dato på..
Så længe det ikke har stået åbent i flere år, har jeg ingen skrupler ved det
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
Det sker der intet ved.
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 181 Svar: 790
Rotterne vil også gerne klage over det, men har bare ikke mulighed for at gøre det imorgen. Så skulle lige hører om hunden kunne spise det.. Men klaget det bliver der..
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Du kan selvfølgelig også vælge at gå ned i butikken med pose og bon og håbe på at få en ny oveni uden beregning
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 538
men brok dig til forhandleren
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Og så er der vel større risiko for at der er lagermider og snuebiller (tror nok at det hedder sådan). Jeg har set på min tæve hvad sådanne kræ kan gøre ved hendes hud. Det kostede penge, sved og tårre hos dyrlægen.
Så jeg køber altid den friskeste pose jeg kan få.
nov 2009
Følger: 1 Svar: 3
Du bør henvende dig til din forhandler og få varen byttet eller pengene tilbage. Det kunne også være forhandleren ville blive glad for oplysningen så forhandleren kan få fjernet varene fra hylden.
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 535
jeg ville heller ikke vaere bange for at bruge det.. det eneste du skal taenke paa er at de vitaminer der er i kan vaere blever ringer da de jo ikke har en forevig holdbarhed..
men vil nok ogsaa lige koere tilbage til forhandleren og sige at det ikke er ok at saelge for gammelt foder da de jo midster noget af det gode i det..
Hundemad for gammelt