Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundemad for gammelt
  • #2   23. apr 2010 Jeg ville ikke tøve med at bruge det smiley

Har selv en pose stående der er udløbet, og det er der intet galt med...

Det er jo tørt, og har en god holdbarhed.. Men der SKAL være en dato på..

Så længe det ikke har stået åbent i flere år, har jeg ingen skrupler ved det smiley

• #3   23. apr 2010 Vi har haft en bekendt der havde dyreforretning og vi fik det foder der var over salgsdatoen, hun ikke selv brugte til sine hunde..
    Det sker der intet ved.

• #4   23. apr 2010 Okay tak for svarene...

Rotterne vil også gerne klage over det, men har bare ikke mulighed for at gøre det imorgen. Så skulle lige hører om hunden kunne spise det.. Men klaget det bliver der..

• #5   23. apr 2010 Som nogen før har nævnt, er der regler for hvor lang holdbarhed man må sætte på forskellige fødevarer. Det gælder måde menneskeføde og dyrefoder. Tørfoder til hunde kan holde sig næsten ubegrænset, hvis det ikke har været åbnet, så det skal du ikke have skrubler over at fodre med.

Du kan selvfølgelig også vælge at gå ned i butikken med pose og bon og håbe på at få en ny oveni uden beregning smiley

• #6   23. apr 2010 Når hundefoder udløber kan det holde sig yderligere ca 1 år.. efter ½ år vil vitaminer og sådan falme.. men hvis det ikke er muggent eller lugter så brug det,,

men brok dig til forhandleren

• #7   24. apr 2010 Jeg ville ikke bruge det. Foderet har jo en lang holdbarhed i forvejen så at gå over den dato syntes jeg er dumt.
    Og så er der vel større risiko for at der er lagermider og snuebiller (tror nok at det hedder sådan). Jeg har set på min tæve hvad sådanne kræ kan gøre ved hendes hud. Det kostede penge, sved og tårre hos dyrlægen.
    Så jeg køber altid den friskeste pose jeg kan få.

• Jesper Ahlgren D
    Jesper Ahlgren D Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #8   24. apr 2010 Er selv importør af hundefoder. Vores har en udløbsdato på 12 mdr. fra produktion, men derefter kan man ikke garanterer alle vitaminer 100 %. Så derfor er nok ikke nogen problemer med at bruge foderet, men man må ikke sælge varer der er over dato.
    Du bør henvende dig til din forhandler og få varen byttet eller pengene tilbage. Det kunne også være forhandleren ville blive glad for oplysningen så forhandleren kan få fjernet varene fra hylden.

• #9   24. apr 2010 Datoen er jo en sidste salgs dato lidt som med maelk og broed smiley

jeg ville heller ikke vaere bange for at bruge det.. det eneste du skal taenke paa er at de vitaminer der er i kan vaere blever ringer da de jo ikke har en forevig holdbarhed..

men vil nok ogsaa lige koere tilbage til forhandleren og sige at det ikke er ok at saelge for gammelt foder da de jo midster noget af det gode i det..

Kommentér på:
Hundemad for gammelt

Annonce