{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Så har jeg gjort en rigtig lykkelig {{forumTopicSubject}}

Fik en besked via min hjemmeside for en 3 ugers tid siden. En pige spurgte mig om jeg kunne hjælpe med at finde en ny gårdhund til hende, fordi hun mistede sin elskede gamle han i påsken.

Tænkte lidt over det, og skrev at der ikke var nogen til salg i Danmark. Gav hende et link til en svensk opdrætter, som jeg kender godt fra udstillinger i Sverige. En af hans tæver fik et kuld hvalpe den 12.4, hvor faren er en han som jeg satser på skal være far til Biancas næste kuld hvalpe.

I går fik jeg en mail fra hende, hvor hun takkede for min hjælp. Hun havde været på besøg i går og hun havde fået lov til at købe en af kuldets hanner. Hun er ovenud lykkelig, og glæder sig til at få ham hjem.

Opdrætteren havde så spurgt om hun ikke ville komme igen den 1. maj, for der skal jeg og en veninde se kuldet, samtidig med at hanhunden og dens ejer også kommer. Så får jeg både kuldet og hannen at se. Det ville hun gerne, men kunne desværre ikke.

Det er en glæde for mig at kunne hjælpe, og hvis Bianca skal parres med Lucas, så kommer vi jo i familie.

Så kan det vist ikke blive ret meget bedre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg gjort en rigtig lykkelig
Kommentér på:
Så har jeg gjort en rigtig lykkelig

Annonce