Mød en polit - og narkohund in action Mød en polit - og narkohund in action
Kære alle sammen,
Onsdag den 19. april 2006 kl. 18.30 - 21.15 er der super spændende foredrag om Tjenestehunde i Danmark på Den Kongelige Veterinær - og Landbohøjskole i København.
Politihundefører, John Jensen, fra Københavns Rigspoliti medbringer både en patrulje- og narkotikahunde og vil under foredraget både fortælle og vise nogle af de kommandoer, hundene kan. Bl.a. skal narkotikahunden finde narko i foredragslokalet !! Ligeledes vil Charlotte Riber fra Beredskab Gundsø fortælle om sine redningshunde, som kan være life savers under visse situationer, f.eks. ved jordskælvet i Tyrkiet for nogle år siden.
Prisen for dette fantastiske foredrag er sølle 75 kr. (inkl. kaffe og hjemmebag), hvor alle pengene går ubeskåret til arbejdet for herreløse og oftest misrøgtede gadehunde i Grækenland og Polen ( www.graeskehunde.dk og www.tamaras.dk). For mere information eller tilmelding se venligst de nævnte hjemmesider eller send en email til undertegnede på lindadue@dsr.kvl.dk eller tlf. 44 48 40 05
Glæder mig til at se mange glade hundeejere denne aften.
Vel mødt,
Mange hilsner,
Dyrlægestuderende, Linda Due Hansen
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Ham kender jeg godt.. dygtig hundefører..
maj 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 310 Svar: 2.127
jan 2006
jan 2006
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 41
Så der skal nok blive "snuset" igennem den aften ;o) Jeg glæder mig i hvert fald til at se hundene - Måske kan vi som almindelige hundeejere også få nogle fif til, hvordan vores egne hunde kan trænes. Det kunne da være sjovt.
Ses vi - Ja, det tror jeg, vi gør ;o)
Mange hilsner,
Linda Due Hansen
apr 2006
Ja, John + makker tager deres 2 hunde med, mens Charlotte medbringer sin redningshund.
Har du selv en politihund ?
Kh
Linda
jan 2006
Bare ta Babett, hun er civil politihunde, kåret efter samme mønster og regeler som politiet tjenestehunde.. *S*
jan 2006
apr 2006
Wauw, det lyder da ret proff. :o)
Så kan det måske være, at du kender nogle poltiinteresserede, der har lyst til at støtte sådan et foredrag ? :o) Det går jo til et godt formål, og kagen er en fryd for ganen ;o)
Kh
Linda
apr 2006
Mange tak for støtten. I er meget velkomne til at sende en mail til mig på lindadue@dsr.kvl.dk, så kan jeg give jer en lille vejbeskrivelse af, hvor foredraget finder sted.
Det bliver en rigtigt spændende og informativ aften, hvor vi får et super indblik i tjenestehundeverdenen.
Er der mon mange fra hundegalleri.dk, der skulle have lyst til støtte dette gode formål ?
På forhånd hjertelig tak for hjælpen og på glædeligt gensyn,
Linda Due Hansen
Mød en polit - og narkohund in action