{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Stop det klynkeri! {{forumTopicSubject}}

Ja Sally er nooget så belastende :o)

Hun hyler og piver konstant. Når hun er glad, når hun har fået skæld ud og bare for at få opmærksomhed.

har prøvet at ignorer hende, at sige nej osv osv, men intet ser ud til at hjælpe. kan klare et piv i ny og næ men når det er HELE tiden er det altså lidt irriterende :o)

Hvad kan jeg gøre for at få hende til at stoppe ? Hun lyder jo som en der har fået tæsk når syrenen starter :oP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stop det klynkeri!
  • #1   27. apr 2010 Tror bare du skal lære at leve med det. De fleste schæfere "snakker" utroligt meget. At ignorere er bedre end irettesættelse.

• #2   27. apr 2010 Åh det er en schæfer ting :o) He he jamen okay

Ignorere hende også for det meste men hun kan altså fortsætte i det uendelige med at gøre opmærksom på sig selv :o)

• #3   27. apr 2010 Vokset op med dem, og derfor det ikke blev dem jeg skulle have da jeg flyttede hjemme fra:o))

men ja, med aktivering(mentalt) kan du komme meget af det til livs..

• #4   27. apr 2010 hehe så har jeg fået en schæfer i miniformat, for Lily er også meget snakkende.

Det har dog hjulpet at give hende den kolde skulder indtil hun er stille og har alle fire poter på jorden, men det er altså ikke altid lige nem at huske.

Vi var i weekenden hjemme hos opdrætter, og jeg havde fortalt om de små finurligheder vores lille pige har, men alligevel overraskede det hende at hun var så støjende, men på den sjove måde smiley

• #5   27. apr 2010 Ja tillykke med ejerskabet af en schæfer smiley

• #6   27. apr 2010 Tror så også det er en dalmatiner ting, for jeg kender det alt for godt. Bortset fra at han ikke piver, men brummer konstant! Det er lige før at jo mere aktivering jo mere brummen. Det er dog helt tydeligt det er opmærksomhed det drejer sig om, for bare jeg bevæger mig springer han op :o)

• #7   27. apr 2010 Okay, jamen så må vi jo bare lære at leve med det smiley

• #8   27. apr 2010 Anubis gør i en grad man skulle tro var løgn ( i bilen når jeg tager Isis ud til træning og lige når han kommer ud på pladsen ). Isis der imod, hyler og skriger når hun kommer ud på pladsen og mens vi varmer op. Hun kører i så højt gear at jeg har været nød til at fek. næsten hviske kommandoerne og så ikke lege bold under træningen. Hun får dog bold, men fra armhulen og uden snor i- så der er ingen trækleg. Det har hjulpet. Kommandoerne bliver nu sagt i normalt toneleje og hun får lov til at gnaske lidt i bolden, inden jeg tager den fra hende igen.
    Hjemme er der aldrig noget. Ingen hylen eller gøeri.
    Ud og aktiverer din hund- og lær ham, at hjemme skal der være ro ( det gør du ved at give masser af opmærksomhed på en træningsplads/ græsmark el og så ignoreerer ham hjemme).

• #9   27. apr 2010 Lea A - Vel sagt smiley Athos snakker stadig meget men ingen hysterisk piven eller hylen..... han snakker bare, og det har vi vænnet os til....
    men da han skulle holdes i ro over en laaaaaaaaaaaaang periode, var det som TS beskriver..... at blive brugt, giver dem ro smiley

T

• #10   27. apr 2010 Watson er også sådan. Han kan endda finde på at skrige til agility når de andre hunde løber på banen - det er nemlig ALTID Watsons tur, iflg Watson.

• #11   27. apr 2010 Søster : Ha, ha.........det kender vi godt her. Beggen hunde mener bestemt at det er deres tur til at være på træningsbanen. Anubis gør når jeg tager Isis ud og Isis skriger som om der er en der stikker glødende dolke i hende, når jeg tager Anubis ud på banen. Nogen folk tror faktisk at jeg har givet Isis stødhalsbånd på, hvilket jeg aldrig ku drømme om.

• #12   27. apr 2010 Athos skriger også når de andre hunde runderer .... han er helt sikke på at det KUN er ham der skal til..... ;o)
    så tit og ofte fedter vi om bag et langt skur og laver lidt stuedresseur, når jeg blir træt af at høre på ham, og de andre ikke kan høre hvad træneren siger smiley

T

• #13   27. apr 2010 Min kommentar til Walledyret for det der er : DU ER BARE SÅ MEGET SCHÆFER!!!!!

Som M Hysted skriver: Velkommen til en af de utallige glæder ved schæferhunde:-) smiley

• #15   27. apr 2010 Hehe, jep mine to snakker også rigtig meget smiley det lyder måske mere som en due, end hylen smiley ofte sidder begge to, med hovedet på skrå, og ruller med tungen som en due smiley for ja, opmærksomheden skal da kun være hos dem smiley

Kommentér på:
Stop det klynkeri!

Annonce