{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Somi lige har læst.! {{forumTopicSubject}}

http://www.bt.dk/danmark/vanvittig-lov-husejere-skal-fjerne-lort-efter-hundeejere nu skal man ikke tænke på at samle op efter sin hund mere. det syntes jeg personligt er for dårligt man ikke skal det da jeg gør det hver gang...........MEN........... der var noget der satte mit pis i kog nemlig det her :

- Hundeejerne er begyndt at dele sig op i ordentlige hundeejere og dem, der har kamphund. Og når man er en ordentlig hundeejer, samler man hundelorten op, siger Klaus Kjøller, lektor i kommunikation ved Københavns Universitet, til Samvirke

Det blev jeg virkelig gal over for han mener åbenbart at ALLE os med muskelhunde ikke tørre op efter os.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Somi lige har læst.!
  • #1   30. apr 2010 hvad saa med fru jensen som ikke samler lille gravehunde fido's poelle op hun er stadig en ordenlig hundeejere fordi fido ikke er en muskelhund??

    det er da det dummeste jeg laenge har hoert.. plus jeg synes det er helt hen i vejret at det nu skal vaere husejerens problem at samle poeller op efter andre.. det er da for langt ude..


  • #2   30. apr 2010 Det var da en latterlig påstand at komme med.. her er der Cocker spaniels, goldens, rotweilere mm der ikke bliver samlet op efter!

  • #3   30. apr 2010 Jeg synes det er fuldstændig latterligt, at husejerne skal samle andre hundes lorte op, fordi ejerne af hundene ikke gider, det er fandme for dårligt. Og så skal husejere give erstatning hvis der er en der falder i en lort på fortovet, hvad hvis man er på ferie, så kan man jo ikke gå rundt og samle andre hundes lorte op, det fandme en latterlig lov det der !

  • #4   30. apr 2010 Havde engang en diskution med Lise Nørregaard ( forfatteren ). Hun mente at unge mennesker ikke burde have hunde, fordi unge mennesker boede i små lejligheder og iøvrigt heller ikke samlede hundens efterladenskaber op. Jeg var 26 år dengang og jeg gav hende tørt på. Min hund kom ud og gå- hver dag- fra Østerbro til Søndermarken i Valby, hvor den så legede med sine venner og selvfølgelig samlede jeg op efter min hund. Jeg spurgte hende også til netop de ældre mennesker der ikke kan bukke sig ned og samle op efter deres hund og hvor hunden max kommer ud og gå to små ture dagligt.

Kommentér på:
Somi lige har læst.!

Annonce