{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

barf kostplan {{forumTopicSubject}}

Hej, Ved I hvad det koster at få lavet en barf kostplan til en 10 ugers gammel hvalp?

Vi har lavet en aftale med dansk barf center i Glostrup i næste uge og inden vi skal derud vil vi gerne lige høre hvilke erfaringer I har med at få lavet en kostplan. Er det noget der typisk tilbydes som en service eller om det er noget man betaler for udover det foder man givetvis vil købe derude?

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barf kostplan
  • #1   2. maj 2010 Det koster. Mener det er 500 kr for sådan en kostplan.

Synes det er at tage røven på folk. Jeg har ikke fået lavet kostplan på mine hunde og det kender jeg faktisk ingen der har da de begyndte med barf

• #2   2. maj 2010 Jeg ringer lige derud på mandag og hører hvad en kostplan og konsultation vil koste, jeg synes godt nok det er lidt af en jungel det her med foder til hunden, alle har deres personlige interesser (dyrlægen, dyrhandleren osv.).

- og mange tak for jeres svar smiley

• #3   2. maj 2010 Henrik: jeg har så set rigtig mange hvalpe som aldrig har fået andet. Incl mine egne når de kommer. Hvis man fodrer korrekt og ved hvad man har med at gøre så er det (efter min mening) verdens bedste. OGSÅ til hvalpe

• Mia S
    Mia S Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 13
    #4   2. maj 2010 er der nogen der kender en god side hvor man kan læse mere om <b>barf</b> ?

Kommentér på:
barf kostplan

Annonce