7.517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Peter S
Peter S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Allergivenlige Jagthunde! hjælp!!! Allergivenlige Jagthunde! hjælp!!!

Hej
Jeg Hedder Peter. jeg har aldrig haft hund men elsker alle dyr jeg bor endnu stadig hjemme så jeg går ikke ud og får mig en hund lige nu. jeg vil gerne overveje hvad jeg skal gøre for jeg er så uheldig at jeg har astma og så har jeg scoret allergi overfor pelsdyr. det er det værste i hele verden for mig for jeg elsker dyr! jeg har snakket med min læge men vaccination er ikke en mulighed da jeg kan være så uheldig at dø af det så for mig er det ikke en mulighed. nå nu pladder jeg bare bare løs smiley

her kommer det!: er det nogen der ved om der findes nogle allergivenlige hunderacer der kan bruges som jagthunde og som generelt er gode at træne? jeg håber virkelig i kan hjælpe for det at få hund skal ikke ske som noget uovervejet. det skal være når man har styr på tingene og har plads til en hund.

på forhånd tak for svarene og tak for at i gider læse dette laaaaaaange pladder om mig for at svare på et så vigtigt spørgsmål.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergivenlige Jagthunde! hjælp!!!
  • #1   4. maj 2010 Storpudlen er vel en jagthund, og allergivenlig smiley Ellers kunne jeg forestille mig racen Portugisisk vandhund

• #2   4. maj 2010 Hvad slags jagthunde-type leder du efter? Stående, apporterende eller andet?

• #4   4. maj 2010 Den eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om er storpudlen. Det er en race der er kendt for at være allergivenlig og samtidig er det en vandapportør i super klasse. Såfremt altså man vælger de rette linjer.

• #5   4. maj 2010 Du kan ikke være sikker på at en labradoodle er allergivenlig.

• #7   4. maj 2010 Som sagt er ikke alle labradoodler allergivenlige.. Det kommer jo an på om hunden får mest efter labben eller pudlen..

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   5. maj 2010 mange tak for de gode svar smiley altså jeg havde nok ikke tænkt mig at bruge den så meget til jagt men jeg kan bare ikke med små hunde sp derfor vil jeg gerne have en hund med noget størrelse og som nogen sikkert ved så er mange allergivenlige hund små dog ved jeg er der er nogle som er store men udvalget er ikke stort jagten er ikke så vigtig for mig det var mere at man kunne træne den selv hvis man er nybegynder som jeg jo helt klart er men jeg vil lige kigge på de forskellige hunderacer som i har skrevet er der ellers noge n der har nogle bud på hvilken hunderace der er let at træne som nybegynder???

• René Firring G
    René Firring G Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #9   30. jun 2010 hej vi har stået i samme situation som dig og søgt på allergivenlig hund. vi faldt over et link som viste os racen Lagotto rogmanolo. dejlig familie venlig hund næm at træne den bruges primært til trøffel jagt nu, men i tidernes morgener har den været brugt til især jagt på vandet. den er en drivende jagthund men vores har en del stand i sig også. jeg har set nogle beskrivelser af den hvor der skrives at dens jagtinstinkt er avlet væk det er bestemt ikke det vi har oplevet med vores lagotto.

Kommentér på:
Allergivenlige Jagthunde! hjælp!!!

Annonce