{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hjælp!! Ang kyllingeben! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!!! Babett var rigtig "dum" i går min veninde og jeg havde spist lørdag kylling. Vi gik ind i stuen bagefter og lukkede selvfølgelig døren ind til køkkenet. Men alligevel kom Babett der ind, hun plejer ikke at kunne finde ud af at åbne døre, men væk var 4 stykker kylling med ben og det hele. Jeg ved kyllinge ben er farlige pga de splintres. Jeg ringede straks til dyrlægen, som ikke mente han kunne gøre noget, da hun ikke måtte få noget bræk middel, da det var lige så farligt hvis benene satte sig fast den vej.
Men mit spørgsmål er så hvornår tror i jeg kan forvente at faren er over? Altså hvor lang tid tager det ca før det gerne skulle komme den anden vej ud? Jeg holder selvfølgelig meget øje med hende, indtil videre er der ikke tegn på mavepine eller noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!! Ang kyllingeben!
  • #1   14. apr 2006 Min den gamke hund, gjorde det sammen, men han brækkede det hele op, da han ikke var vant til alm. mad. Men jeg vil tror i løbet af et par dage.
    Min forældres gamle hund, fik altid kyllingeben, hele hans liv, og han blev 16 år, og der skete aldrig noget, men mener selv at de ikke har godt af det.
    Håber det går over af sig selv.......



  • #2   14. apr 2006 Hej....Zif får kyllingeben.....idag er kyllinger pæset frem på ingen tid og det går ud over deres knogler (har du ikke oplevet at købe kyllingestykker med brækket ben?)
    Deres knogler er det rene pap.....
    Zif har 7-9-13 aldrig haft problemer så det skal nok gå!


  • #3   14. apr 2006 Ok så kryser jeg fingre for alt går godt!!

  • #4   14. apr 2006 Vi har også oplevet tyveri hos os - og hundene har aldrig haft problemer med det - !!

    Giver dem det ikke bevidst - pillerne kødet af - hvis der er rester -

    Men tror ik du skal gå helt i panik -



  • #6   14. apr 2006 Du kan få hende til at spise noget vat.......det vil skåne tarmene når det skal ud igen.....

  • #8   14. apr 2006 De var desværre godt tilberedte havde været i ovnen 1 1/2 time. Hvordan får man lokket vat i en kræsen hund? Det sagde dyrlægen nemlig også jeg kunne prøve....
    Havregrød kan jeg måske få lokket i hende......


  • #9   14. apr 2006 asperges er også godt hvis de har spist noget skarpt/spidst, da trevlerne pakker sig om "fremmedlegemet". Jeg gav hunden asperges (på dyrlægens opfordring) da han havde spist et barberblad fra en engangs skraber, og den kom ud pakket ind et lille døgn senere.

    myr'n


Kommentér på:
Hjælp!! Ang kyllingeben!

Annonce